مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

رشادت‌های مدافعان حرم نقشه حامیان گروه‌های تکفیری را نقش بر آب کرد

حجت‌الاسلام «مهدی ستوده» گفت: مجاهدت‌ها و رشادت‌های مدافعان حرم، نقشه حامیان گروه‌های تروریستی تکفیری را نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۲۷۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ - 23January 2018

رشادت‌های مدافعان حرم نقشه حامیان گروه‌های تکفیری را نقش بر آب کردبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «مهدی ستوده» مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضرت زینب (س) در زمینه ولایت‌مداری الگو و اسوه بود و ذوب در ولایت بود، از ایشان اطاعت کامل می‌کرد چون ایشان ولایت‌مداری را درک کرد و باطن این عالم را دیده بود.

وی افزود: حضرت زینب (س) از کربلا به شام حرکت کرد و اگر این سفر نبود، شهادت امام حسین (ع) ابتر می‌ماند و واقعیت نهضت عاشورا در عالم نشر داده نمی‌شد، چون ایشان در ترویج این نهضت و واقعیت تلاش‌های زیادی را انجام دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به ولایت‌مداری حضرت زینب (س) و اطاعت محض ایشان از امام زمان خویش، تصریح کرد: در عصر کنونی زنان و مردان، همه به فراگرفتن درس در مکتب بزرگ حضرت زینب کبری (س) و احقاق حق و ولایت مداری و سیره آن حضرت نیازمندند.

حجت‌الاسلام ستوده ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای مدافع حرم گفت: مجاهدت‌ها و رشادت‌های مدافعان حرم، نقشه حامیان گروه‌های تروریستی تکفیری را نقش بر آب کرد و اگر مدافعان حرم در عرصه دفاع از حرم حضور نداشتند، امروز شاهد تسلط دشمنان بر مناطق مهمی از جهان اسلام بودیم.

وی اظهار داشت: مدافعان حرم با ایمان خود، جان‌شان را در طبق اخلاص نهادند و در برابر دشمنان اسلام و مستکبران که قصد ویرانی کشورهای اسلامی را دارند، ایستادگی کردند و به مقام شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها