بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 72/

رادیو ایران در نمایشگاه مطبوعات تست صدا می‌گیرد

رادیو ایران از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها نه تنها به طور زنده برنامه پخش می کند،بلکه از مخاطبان تست صدا می گیرد .
کد خبر: ۲۶۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶ - 28October 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، حمیدرضا افتخاری  مدیر گروه ورزش و تفریحات با اعلام این خبر گفت: رادیو ایران برنامه‌های «ایران را بشنویم»، «به افق آفتاب»، «حوض نقره»، «نمودار»، «پلاک هشت»، «کافه هنر»، «ایرنشهر»، «ورزش ایران»، «با من بیا» را به طور زنده و مستقیم از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها پخش می‌کند.

افتخاری ادامه داد: برای تعامل هر چه بیشتر با مخاطبان، رادیو ایران هر روز نشست های برنامه سازی را برگزار می کند. در این نشست‌ها عوامل برنامه‌هایی همچون «رادیو جمعه»،«کوی نشاط» و «خانه و خانواده» حضور دارند.

این نشست ها هر روز از ساعت ۱۱ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه برگزار می‌شود؛ ضمن اینکه عوامل برنامه «یک دو صدا» از شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه و علاقمندان به حرفه گویندگی تست می‌گیرند.

تست صدا امروز با حضور غلامحسین نوری، بهروز تشکر و میثم نیکنام از ساعت ۱۴ به مدت ۱۲۰ دقیقه برگزار می‌شود.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با حضور موسسات مطبوعاتی، نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و شبکه‌های رادیو و تلویزیونی در مصلای بزرگ تهران از پنج تا دوزادهم آبان ماه دایر است که رادیو ایران تا ۱۱ آبان با ایجاد غرفه‌ای و پخش برنامه‌های زنده، حضور دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها