بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 61/

کاظمی‌نسب: مزد زحمت کشاورزان در جیب دلال‌ها است

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ بیشترین زحمات را کشاورزان در کاشت و برداشت محصولات می‌کشند؛ اما بیشترین سود را دلالان و واسطه‌های این عرصه به جیب می‌زنند.
کد خبر: ۲۶۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹ - 28October 2017
طرح 550 هکتاری رهبر معظم انقلاب به ثمر برسد، مشکلات کشاورزی حل می‌شود

جواد کاظمی‌نسب نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و‌ سومین نمایشگاه مطبوعات که از پنجم تا دوازدهم آبان‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی باید به رسالت خود عمل کند، اظهار داشت: وزارت‌ جهاد کشاورزی اگر در تامین اعتبار، آب برای کشاورزی، تکریم کشاورز و تامین اعتبار جهت خرید محصولات کشاورزی برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد، کشاورز با خیال راحت به کار خود می‌پردازد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح 550 هکتاری مقام معظم رهبری در استان خوزستان، گفت: امروز نصف این طرح انجام شده است و فاز دوم آن را وزارت نیرو باید حق آب را تامین کند.

کاظمی‌نسب افرود: اگر طرح 550 هکتاری مقام معظم رهبری به ثمر برسد، مشکلات کشاورزی کشور رفع خواهد شد و دیگر نیاز به واردات محصولات کشاورزی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی باید در استان‌هایی مانند خوزستان، خراسان و فارس که منبع کشاورزی هستند، نمایندگی داشته باشند، خاطر نشان کرد: انتقادهای زیادی به وزارت جهاد کشاورزی وارد است؛ چرا که تا امروز نتوانسته به‌خوبی فعالیت کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشاورزی باید برای کشاورزان برنامه‌ریزی داشته باشد و به موقع محصولات کشاورزان را خریداری کند، تا آن‌ها دغدغه نداشته باشند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین زحمات را کشاورزان در کاشت و برداشت محصولات می‌کشند؛ اما بیشترین سود را دلالان و واسطه‌های این عرصه به جیب می‌زنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها