بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 49/ علامیان به دفاع پرس خبر داد؛

تلاش انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس برای ورود به عرصه بین‌المللی خبرنگاری جنگ

پیشکسوت عرصه روزنامه‌نگاری کشور از تلاش انجمن روزنامه‌نگاران برای ورود به عرصه‌های بین‌المللی خبرنگاری جنگ خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ - 28October 2017
تلاش انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس برای ورود به عرصه بین المللی خبرنگاری جنگ

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس با برنامه های تخصصی در حوزه رسانه و جنگ در بیست و سومین و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها حضور یافت.

اصحاب رسانه با حداقل دو سال سابقه کار در یک رسانه دارای مجوز، می توانند با مراجعه به این غرفه عضو انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس شوند.

سعید علامیان از پیشکسوتان حوزه روزنامه‌نگاری و خبر و مسئول غرفه انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس با اشاره به برنامه های این غرفه در طول برگزاری نمایشگاه گفت: یکشنبه هفتم آبان ماه با حضور محسن رفیق دوست از پنج خبرنگار حوزه دفاع مقدس طی مراسمی تجلیل و تقدیر خواهد شد.

وی از برگزاری برنامه های آموزشی و برپایی کارگاه های خبرنویسی و گزارش‌نویسی در طول سال خبر داد و افزود: اعضای پیشکسوت انجمن که از پیشکسوتان حوزه خبرنگاری و عکاسی جنگ هستند در قالب این نشست ها تجارب خود را در اختیار نسل جدید خبرنگار قرار می دهند.

علامیان تصریح کرد: سعی کرده ایم در غرفه امسال به نقش بانوان در روزنامه نگاری دفاع مقدس و ادبیات پایداری پررنگ‌تر بپردازیم.

وی از رایزنی و تلاش این نهاد برای اعزام خبرنگار به کشورهای درحال جنگ خبر داد و گفت: اگرچه این موضوع با محدودیت ها و موانع خاص خود رو به رو است اما پیگیر آن هستیم.

این پیشکسوت عرصه روزنامه نگاری همچنین با اشاره به برقرار ارتباط با آژانس ها و نهادهای خبری بین المللی گفت: در وهله اول به دنبال ارتباط گیری و رایزنی با نهادها و ان‌جی‌اوهای مربوط به خبرنگاری جنگ به خصوص در کشورهای روسیه و اروپای شرقی هستیم تا ارتباطات مشترکی برقرار سازیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها