بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 47/ خضری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

امیدواریم فراکسیون دفاع مقدس در ماه‌های آینده تشکیل شود

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در ماه‌های آینده فراکسیون دفاع مقدس در مجلس شورای اسلامی تشکیل شود.
کد خبر: ۲۶۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ - 28October 2017
امیدواریم فراکسیون دفاع مقدس در ماه های آینده تشکیل شود«رسول خضری» نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها که در مصلی امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: در مجلس نهم عضو هیات رئیسه فراکسیون دفاع مقدس بودم و در این دوره فراکسیون ایثارگران را در مجلس داریم؛ اما متاسفانه فراکسیون دفاع مقدس را نداریم.
 
وی با اظهار امیدواری جهت تشکیل فراکسیون دفاع مقدس در ماه‌های آتی، افزود: به نظرم در این خصوص کم کاری صورت گرفته و باید این فراکسیون تشکیل شود، چرا که به نظر بنده نمایندگان قلبا علاقه به عضویت در این فراکسیون دارند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کمیسیون ایثارگران یکی از مهمترین کمیسیون های مجلس است که پیگیر مسائل مربوط به ایثارگران همچون مباحث رفاهی، خدماتی، مسکن، معیشت، بازنشستگی و سهمیه استخدامی است و تلاش داریم دغدغه های ایثارگران را کاهش دهیم.
 
وی در خصوص مشکلات دارویی جانبازان نیز تصریح کرد: به نظر من اختلافاتی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت بهداشت وجود دارد که باید حل و فصل شود.

خضری گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید نسبت به مسائل ایثارگران توجه بیشتری داشته و تمام قد در خدمت خانواده های شهدا و ایثارگران باشد و موجب نارضایتی آن عزیزان نشود.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها