بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 30/ محمدرضا ثابتی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

رویکرد «خانواده مثبت» در اقدامات فرهنگی «ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی» و «حفظ ارزش‌های دفاع مقدس» است

محمدرضا ثابتی درباره دلایل حضور خود در عرصه مطبوعات گفت: دغدغه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال مضامین دینی در حوزه ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی باعث شد که من وارد فضای مطبوعاتی و نگارش کتاب در حوزه دفاع مقدس شوم.
کد خبر: ۲۶۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ - 28October 2017
رویکرد «خانواده مثبت» در کارهای فرهنگی «تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی» و «حفظ رزش‌های دفاع مقدس» است

«محمدرضا ثابتی» مدیر مسئول نشریه «خانواده مثبت» و نویسنده حوزه دفاع مقدس ضمن حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، درباره فعالیت‌های خود در حوزه تاریخ‌نگاری دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس اظهار داشت: رویکرد من در حوزه فرهنگ از همان ابتدا تغییر سبک زندگی به اسلامی ایرانی و دفاع مقدس بود.

وی افزود: در نشریه خانواده مثبت نیز در هر شماره به مقوله دفاع مقدس و مدافعان حرم پرداخته‌ایم. کتاب‌های «بچه‌های مسجد علی بن ابی طالب» و «شکوفه‌هایی از بوستان بهشت» که مکمل کتاب قبلی است. کتاب سوم بنده هم «آسمانی‌ها» نام داشت که سال ۹۵ منتشر و رونمایی شد.

ثابتی ادامه داد: کتاب «بچه‌های مسجد علی بن ابی طالب» به رویت مقام معظم رهبری رسیده و از طرف دفتر ایشان هم تقدیر شد. این کتاب خاطرات من و برادرم است که در شلمچه و عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

مدیرعامل نشریه خانواده مثبت گفت: دغدغه دفاع مقدس همیشه با من هست و همیشه سعی می‌کنم که کتاب‌هایم حال و هوای خاطره‌های دفاع مقدس را داشته باشد. بازخورد این کتاب‌ها این بود که تعدادی از خانواده‌های رزمندگان و شهدا از من خواستند همین رویه را پیش بگیرم.

وی درباره نشریه «خانواده مثبت» توضیح داد: این نشریه با هدف ارتقای زندگی مثبت با آموزه‌های دینی منتشر می‌شود. در واقع تحقق شعار تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی مد نظر ما بوده و هست. من معتقدم که دین اسلام به زندگی همیشه نگاهی مثبت داشته که این دیدگاه باید به زندگی همه ما تزریق شود. الگوهایی که ما معرفی می‌کنیم از بین زندگی مردم انتخاب و معرفی می‌شوند تا مردم نسبت به آن موضع منفی نداشته و سعی کنند این الگوها را وارد زندگی خود کنند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها