فرمانده انتظامی استان مرکزی:

حل مشکلات حاشیه‌نشینی نیازمند اجرای طرح‌های راهبردی است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به ایجاد طرح‌های هدفمند و کارآمد برای حل مشکلات حاشیه‌نشینی گفت: به منظور حل و مرتفع کردن مشکلات مربوط به حاشیه‌نشینی نیاز است که طرح‌های هدفمند و جامع به صورت کوتاه، بلند و میان مدت انجام شود.
کد خبر: ۲۶۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ - 08October 2017
حل مشکلات حاشیه نشینی نیازمند اجرای طرح های جامع راهبردی است// تصویر با متن هماهنگ نیستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم «کیومرث عزیزی» فرمانده انتظامی استان مرکزی در نشست خبری هفته ناجا با اشاره به توجه به موضوع حاشیه‌نشینی در شهرها اظهار داشت: افراد ساکن در مناطق حاشیه‌نشین متاسفانه از لحاظ موضوعات و مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و اقتصادی کم‌برخودارند که باید به این قشر از جامعه توجه جدی شود.

وی ادامه داد: 11 درصد از جمعیت کشور در مناطق حاشیه‌ای زندگی می‌کنند در صورتی که این آمار در کلانشهر اراک 25 درصد معادل حدود 150 هزار نفر است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: بی‌شک فقر می‌تواند بستری برای پرورش آسیب‌های اجتماعی دیگری نطیر اعتیاد، طلاق، سرقت و مفاسد اخلاقی باشد که با کاهش حاشیه‌نشینی و زدودن چهره فقر از جامعه می‌توان در مسیر کاهش این معضلات حرکت کرد.

سردار عزیزی با اشاره به ایجاد طرح‌های هدفمند و کارآمد برای حل مشکلات حاشیه‌نشینی گفت: به منظور حل و مرتفع کردن مشکلات مربوط به حاشیه‌نشینی نیاز است که طرح‌های هدفمند و جامع به صورت کوتاه، بلند و میان مدت انجام شود.

وی ادامه داد: همه افرادی که در مناطق حاشیه‌نشین و سکونتگاه‌های غیررسمی ساکن هستند آسیب‌دیده یا آسیب‌پذیر نیستند اما این منطقه‌ها به دلیل نبود تناسب امکانات، ظرفیت ایجاد ناامنی اجتماعی و بروز آسیب‌های اجتماعی را دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار