سه نشست تخصصی با موضوع ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برگزار می‌شود

دبیرخانه هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس سه نشست تخصصی با موضوع ادبیات، شعر و تاریخ شفاهی دفاع مقدس برگزار می‌کند.
کد خبر: ۲۴۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ - 03July 2017
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، دبیرخانه هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس، در راستای برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف ادبیات دفاع مقدس سه نشست را با موضوع شعر، داستان و تاریخ شفاهی دفاع مقدس برگزار می‌کند.

این سه نشست به ترتیب با عنوان «موانع و راهکارهای ارتقا جایگاه ادبیات داستانی جنگ و دفاع مقدس»، «شعر دفاع مقدس و مخاطب امروز» و «روش‌شناسی تاریخ شفاهی دفاع مقدس» در روزهای 12، 13 و 14 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.
 
در نشست نخست که با عنوان «موانع و راهکارهای ارتقا جایگاه ادبیات داستانی جنگ و دفاع مقدس» که در روز 11 تیرماه  و از ساعت 9:30 صبح در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد، حسینعلی قبادی، قدرت‌الله طاهری، محمد رضا موحدی و محمد حنیف به ارائه مقاله خواهند پرداخت و در ادامه نشست تخصصی با حضور علی اصغر شیرزادی، احمد شاکری، مجید قیصری و قاسمعلی فراست برگزار خواهد شد.
 
سه نشست تخصصی با موضوع ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برگزار می‌شود 

در نشست دوم با موضوع «شعر دفاع مقدس و مخاطب امروز» نیز که در روز 12 تیر ماه و از ساعت 15 به میزبانی خبرگزاری مهر برگزار می‌شود، یدالله قائم پناه و کارمان شرفشاهی به ارائه مقاله خواهند پرداخت و در ادامه نشست تخصصی با حضور محمود اکمرامی فر، سید احمد نادمی، رضا اسماعیلی، سودابه امینی و مجید سعدآبادی برگزار می‌شود.
 
سه نشست تخصصی با موضوع ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برگزار می‌شود

در سومین نشست نیز که با موضوع «روش شناسی تاریخ شفاهی دفاع مقدس» در روز 13 تیرماه و از ساعت 14 به میزبانی سازمان اسناد و آرشیو ملی ایران برگزار می‌شود، دکتر مرتضی نورایی، استاد دانشگاه اصفهان و سفیر علمی ایران در دانشگاه صوفیه بلغارستان به سخنرانی خواهد پرداخت.
 
سه نشست تخصصی با موضوع ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برگزار می‌شود 
 
انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار