نمایشگاه کتاب -60/ مسئول غرفه «پیام آزادگان» خبر داد؛

انتشار خاطرات اسرای عراقی/ خاطرات آزاده کوچک در دو کتاب برای کودکان عرضه می‌شود

اسدی از فروش دو کتاب کودک و نوجوان با موضوع آزاده مهدی طحانیان و عرضه دو کتاب در خصوص خاطرات اسرای عراقی در غرفه موسسه پیام آزادگان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ - 06May 2017
خاطرات آزاده کوچک در دو کتاب برای کودکان/ خاطرات اسارت از زبان اسرای عراقی

«سعید اسدی» مسئول غرفه موسسه فرهنگی پیام آزادگان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به عرضه 85 عنوان کتاب درباره آزادگان دوران دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب امسال اظهار داشت: کتاب‌های «خاکریز 12»، «1+5»، «صارم»، «الفرعون تکاور کرد» از جمله کتاب‌های جدید این انتشارات هستند، که در شش ماه گذشته به چاپ رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه 99 درصد کتاب‌های این مجموعه در حوزه خاطرات آزادگان است بیان کرد: برای مثال کتاب «انصار الحسین» در رابطه با عاشورا است.

اسدی افزود: «کتاب سرباز کوچک امام» خاطرات آزاده مهدی‌طحانیان است که توسط فاطمه دوست‌کامی نوشته شده است، کتاب «منشور پاکی و خدمتگزاری» نوشته عبدالمجید رحمانیان نیز در رابطه با مرحوم ابوترابی از جمله عناوین پرفروش است.

وی همچنین از دو کتاب ویژه این انتشارات نام برده و ادامه داد: کتاب «خرداد که می‌شود» و «جنگ را ما شروع کردیم» شامل خاطرات جمعی از اسرای عراقی در رادوگاه‌های ایران است.

مسئول غرفه پیام آزادگان همچنین از کتاب‌های پرفروش کودکان و نوجوان این انتشارات گفت: کتاب «ستاره‌های دنباله‌دار» مجموعه‌ای 4 جلدی است که در حوزه کودک و نوجوان به چاپ رسیده و «روزهای پاییزی» و «بچه‌های من» نیز نام دو کتاب دیگری است که برگرفته از خاطرات آزاده مهدی طحانیان نوشته شده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار