نمایشگاه کتاب -23/ وزیر ارشاد در پاسخ به دفاع پرس:

«دا» آخرین کتابی بود که از دفاع مقدس خواندم/ تشویق مردم به حضور در نمایشگاه، تشویق به مطالعه است

وزیر ارشاد با بیان اینکه تشویق کردن مردم برای حضور در نمایشگاه کتاب به منزله تشویق برای کتاب‌خوانی است، گفت: آخرین کتابی که در حوزه دفاع مقدس مطالعه کرده‌ام کتاب «دا» بود.
کد خبر: ۲۳۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ - 02May 2017
«دا» آخرین کتابی بود که از دفاع مقدس خواندم/ تشویق مردم به حضور در نمایشگاه، تشویق به مطالعه استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «صالحی امیری» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در مراسم افتتاحیه سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نمایشگاه امسال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار خواهد شد، اظهار داشت: نمایشگاه امسال در مجموع با حضور بیش از سه هزار ناشر در ۱۳۵ هزار مترمربع برگزار می‌شود.

وی گفت: به اعتقاد ما نمایشگاه امسال باشکوه‌تر از سال گذشته خواهد بود. آمار نشر نشان می‌دهد با یک رشد خوبی همراه هستیم و این حاکی از آن است که جایگاه نشر در کشور حفظ شده است.

صالحی امیری بیان کرد: تشویق مردم برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در واقع تشویق جامعه به کتابخوانی است. شعار امسال نمایشگاه، شعار بسیار مهمی است که اگر ما یک کتاب بیشتر بخوانیم سطح فرهنگ ملی‌مان ارتفاع می‌یابد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سه اتفاق مهم را وجه تمایز نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته دانست و اظهار داشت: حضور یکصد ناشر خارجی، مهمانان خارجی به عنوان سفیران فرهنگی و شخصیت‌های فرهنگی در این نمایشگاه، وجه تمایز امسال نسبت به سال‌های گذشته است.

وی در پاسخ به سوال دفاع پرس مبنی بر آخرین مطالعه خود در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس گفت: آخرین کتابی که در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس مطالعه کرده‌ام مربوط به کتاب «دا» بوده است.

انتهای پیام/ ۱۲۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار