حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:

دریافت حقوق‌های نجومی خیانت به بیت المال و خون شهداست

کارشناس برنامه سمت خدا در مراسم بزرگداشت شهداء در اردکان گفت: دریافت حقوق‌های نجومی خیانت به بیت المال و خون شهداست.
کد خبر: ۲۲۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ - 08January 2017
دریافت حقوق های نجومی خیانت به بیت المال و خون شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردکان، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در مراسم بزرگداشت شهیدان فتوحی و علیمحمدی با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص جایگاه شهداء، اظهار داشت: هر کس بفهمد که شهید چه کار بزرگی انجام داده است به جایگاه او غبطه می خورد.

وی افزود: ملاقات خداوند با لباس خونین آرزوی هر کسی است.

کارشناس برنامه سمت خدا اظهار داشت: شهداء به ما ثابت کردند که اگر نگاه ما به عاشورا و ظهور نگاه خطی باشد امروز در خط پیامبر و آل پیامبر هستیم .

وی گفت: آنهایی که در فتنه 88 علیه انقلاب، ولایت، عاشورا و ارزشها هلهله کردند اگر در روز عاشورای سال 61 هجری بودند به گریه امام حسین (علیه السلام) می خندیدند و آنها اگر در فردای ظهور هم باشند به گریه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هم می خندند و آنهایی که در مقابل حق ایستادند امروز هم در مقابل ولایت می ایستند .

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری گفت: نباید گول ظاهر افراد را بخوریم چرا که در فتنه ها نیز کسانی حضور دارند که عمامه به سر دارند .

وی اظهار داشت: طبق آیات قرآن انسان ها سه دسته اند؛ یک گروه کسانی که در صراط مستقیم هستند گروه دوم کسانی که در مقابل حق می ایستند و سومین دسته کسانی هستند که راه را گم کرده اند .

کارشناس برنامه سمت خدا افزود: کسانی که راه را گم کرده اند هم عَلَمِ امام حسین (علیه السلام) بالای پشت بام دارند و هم عَلَمِ یزدید که همان ماهواره است .

وی گفت: متأسفانه استان یزد در زمینه استفاده از ماهواره مقام اول را دارد .

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری اظهار داشت: کسانی که در دسته سوم قرار دارند هم اهل پیاده روی اربعین هستند هم اهل پیاده روی در همه سایت ها و کانال ها .

وی از خواستن، دانستن، اقدام کردن و پرداخت هزینه آن به عنوان شرایط ماندن در خط شهداء یاد کرد و افزود: شهداء می دانستند که هزینه ماندن در صراط مستقیم جان دادن است .

وی با اشاره به رابطه معنویت در تعیین سرنوشت انسان گفت: 97 درصد از شهدای ما اهل مسجد بودند و 85 درصد از زندانیان با مسجد رابطه ندارند .

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به اینکه یکی از شگردهای دشمن ایجاد شک و تردید در دل مردم است اظهار داشت: باید مواظب باشیم که جزو ریزش های انقلاب نباشیم و با قانون اساسی مقابل ولایت قرار نگیریم زیرا قانون اساسی یعنی ولایت فقیه .

وی گفت: کسانی که در زمان حضرت امام (ره) از ایشان دفاع می کردند امروز دچار شک و تردید شدند و از جانشین امام دفاع نکردند.

کارشناس برنامه سمت خدا از پرکاری، گمنامی، کم توقعی و حراست از بیت المال به عنوان ویژگی های خط شهداء یاد کرد و افزود: در این خط، دست دادن با کافر و قدم زدن در ساحل و بغل باز کردن برای او معنی ندارد .

وی گفت: دریافت حقوق های نجومی خیانت به بیت المال و خون شهداست و بعضی ها حقوق های نجومی را برداشته اند و خود را طلبکار مردم هم می دانند .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها