رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان مطرح کرد؛

بررسی مشکلات خبرنگاران در مجامع کشوری بسیج رسانه

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از بررسی و ارائه راهکار برای مشکلات خبرنگاران در مجامع کشوری بسیج رسانه خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ - 14December 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، عبدالله جعفری در مجمع سالیانه بسیج رسانه استان زنجان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده، اظهار کرد: امسال دومین سالی است که مجمع سالیانه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته هفت جلسه توسط بسیج رسانه استان زنجان برگزار شده است، تصریح کرد: برگزاری این جلسات نتایج و مصوبات خوبی را داشته است، که مربوط به مشکلات و مسائل اصحاب رسانه بوده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه سالانه پیشنهاداتی از سوی بسیج رسانه استان زنجان در قالب مطالبات و مشکلات به تهران و دفتر مرکزی ارائه می‌شود، اضافه کرد: این پیشنهادات به منظور رسیدگی به مشکلات اصحاب رسانه ارائه می‌شود.

جعفری با اشاره به جمع‌بندی موضوعات متعدد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... افزود: امیدواریم تا پایان سال جاری برنامه‌ها به نحو احسن اجرایی شود.

عضو مؤسسان انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به سخت و زیان‌آور بودن شغل خبرنگاری اظهار کرد: تاکنون تشکلی رسمی و قانونی برای حمایت از این صنف که بتواند حقوق آنها را مطالبه کند در استان تشکیل نشده بود.

رضا رحیم‌پور با بیان اینکه انجمن صنفی کارگری خبرنگاران استان زنجان برای پیگیری مطالبات و مشکلات خبرنگاران شکل گرفته است، گفت: پیگیری مطالبات و حقوق حرفه‌ای، آموزش مهارت‌ها و پیگیری امنیت شغلی از دیگر اهداف مهم این انجمن به شمار می‌رود.

عضو مؤسسان انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان ادامه داد: از اهداف فعالیت انجمن صفی خبرنگاران پیگیری و رفع مشکل بیمه خبرنگاران و سایر مشکلات این قشر فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی است.

در ادامه این جلسه مباحثی از سوی اصحاب رسانه استان زنجان در زمینه مشکلات حرفه خبرنگاری مطرح شد که یکی از آنها مشکل بیمه خبرنگاران بود.

در پایان نیز بیانیه سالیانه بسیج رسانه استان زنجان توسط قنبر رسولی رئیس شورای قشر بسیج رسانه قرائت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار