با حضور سردار کارگر؛

رونمایی از کتاب «سفر به روایت سرفه ها»

کد خبر: ۲۰۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵ - 13May 2013

کتاب «سفر به روایت سرفه ها: سفرنامه هیروشیما مرداد ۱۳۹۱» اثر حمید حسام در موزه صلح تهران رونمایی می شود.
به گزارش ساجد ،  «این کتاب با همکاری مشترک بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و موزه صلح رونمایی خواهد شد» از سردار بهمن کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سرهنگ حسن رسولی، معاون ادبیات و انتشارات این بنیاد و سردار حمید حسام نویسنده کتاب به عنوان برخی میهمانان این برنامه حضور دارند.
 تعدادی از جانبازان شیمیایی، اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از قربانیان سلاح های شیمیایی و موزه صلح و همچنین برخی از همراهان حمید حسام در سفرش به هیروشیما نیز از سوی موزه صلح برای حضور در این آیین دعوت شده اند.


«سفر به روایت سرفه ها: سفرنامه هیروشیما مرداد ۱۳۹۱» سفرنامه ای به قلم حمید حسام است که سفر جانبازان شیمیایی و اعضای موزه صلح تهران به توکیو و هیروشیما در تابستان 1391 را روایت می کند. این کتاب در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و انتشارات صریر عرضه شده است.


آیین رونمایی از کتاب «سفر به روایت سرفه ها، سفرنامه هیروشیما مرداد ۱۳۹۱» از ساعت 10 صبح سه شنبه 24 اردیبهشت ماه 92 در موزه صلح تهران به نشانی خیابان خیام، خیابان شهید فیاض بخش، ضلع شمالی پارک شهر برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها