رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در محفل انس با قرآن نزاجا:

قرآن نسخه شفابخش و مایه هدایت بشریت است

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، قرآن را نسخه شفابخش و مایه هدایت بشریت دانست و گفت: پیوند هر انسان با این کتاب آسمانی، انوار الهی و راه رسیدن به سعادت را برای او روشن خواهد کرد.
کد خبر: ۲۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶ - 26May 2014

قرآن نسخه شفابخش و مایه هدایت بشریت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس حجتالاسلاموالمسلمین محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، پیش از ظهر امروز در مراسمی که با عنوان محفل انس با قرآن در جمع کارکنان وظیفه و کادری ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد با اشاره به اینکه قرآن کتاب آسمانی و نسخه خوشبختی بشریت است، اظهار کرد: قرآن مجید در آیات و روایات به نور تشبیه شده است و همه افراد باید در جهت کسب معارف الهی و درک مفاهیم این کتاب آسمانی کوشا باشند.

وی با بیان اینکه قرآن نسخه شفابخش و مایه هدایت بشریت است، افزود: هر انسانی که در طول زندگی خود با این کتاب آسمانی پیوند خورده و ارتباط معنوی پیدا کند و دستورات آن را در زندگی خود به مرحله عمل برساند مسلماً انوار الهی و راه رسیدن به سعادت را برای او روشن خواهد کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص میزان اثربخشی مفاهیم قرآنی بر افراد تأکید کرد: بیتردید افرادی میتوانند بیشترین منفعت و دریافت معنوی را از قرآن داشته باشند که خود اهل تهذیب نفس بوده و ظرف وجودی خود را پاکیزه از معاصی نگهداشته باشند.

حجتالاسلام محمدی با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام(ص) که میفرمایند «اگر انسان در دوره جوانی با قرآن مأنوس شود معارف قرانی با پوست، گوشت و روح آن فرد آمیخته میشود»، تصریح کرد: مطمئن باشید این دوری گزیدن، بیگانگی و عمل نکردن به آیات الهی سبب ضعف و ذلت انسان در جریان زندگی میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار