برنامه‌های روز مقاومت دزفول اعلام شد

رونمایی از پنج عنوان کتاب در برج میلاد تهران

محمدرضا سنگری با اشاره به روز ۴ خرداد روز ملی مقاومت مردم دزفول از رونمایی ۵ عنوان کتاب دفاع مقدسی در برج میلاد تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰ - 21May 2014

رونمایی از پنج عنوان کتاب در برج میلاد تهران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نشست خبری چهار خرداد روز "مقاومت و پایداری دزفول" در ستاد مرکزی راهیان نور با حضور "محمدرضا سنگری" و "ناصر ابوشریف" نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد.

"محمدرضا سنگری" مدرس دانشگاه با اشاره به برنامههای روز چهار خرداد، اظهار کرد: برای اولین بار در سالن فجر سپاه در اهواز برنامههای متنوعی به مناسبت این روز برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین برنامههای دیگری در مشهد، در حرم امام رضا(ع) و دانشگاه علوم اسلامی در روز پنجم خرداد به مناسبت روز مقاومت مردم دزفول برگزار میشود.

سنگری از رونمایی کتابهای دفاع مقدسی در برج میلاد تهران خبر داد و گفت: در این برنامه از پنج کتاب دفاع مقدس با عنوانهای "منظومه شهر من"، " دزفول پایتخت مقاومت ایران"، "دزفول به روایت کودکان" ، "سرود پایداری، مجموعه اشعار مردم دزفول" ، "سالهای صبوری، مجموعه خاطرات حمید آستی" رونمایی خواهد شد.

سنگری در ادامه این نشست با اشاره به روز پنجم خرداد، گفت: این روز را به عنوان خواهر خواندگی سور و دزفول نامگذاری کردهاند که سور نماد مقاومت لبنان است.

وی ادامه داد: روز چهار خرداد الگویی برای ایران و جهان امروز و سوم خرداد، روز خرمشهر نماد پیروزی ایران است.

ابوشریف به عنوان دیگر سخنران این نشست با یادی از شهدای جنگ تحمیلی ایران و شهدای دزفول که در راه عزت و امت جان خود را فدا کردند، گفت: آزادی خرمشهر و مناطقی که از سوی صدام اشغال شده بود، پیروزی بزرگ و بی سابقهی ایران بود و زمانی که ایران به این پیروزی دست پیدا کرد تمام دشمنان غربی و شرقی در برابر ایران ایستادگی کردند. زیرا آنان  متوجه شده بودند که ایران میتواند چالشهایی در برابر شوروی و آمریکا ایجاد کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار