فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعزام هفت هزار زائر از چهارمحال وبختیاری به حرم امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) از اعزام هفت هزار زائر استان چهارمحال و بختیاری به حرم مطهر بنیانگذر کبیر انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال ملکوتی آن امام خبر داد.
کد خبر: ۱۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵ - 07May 2014

اعزام هفت هزار زائر از چهارمحال وبختیاری به حرم امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، سردار "رضا محمدسلیمانی" فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: قلب جهانیان با معنویت امام خمینی(ره) تسخیر شد.

وی، نگاه بلند امام خمینی(ره) را الگویی مناسب برای مدیریت جهادی مدیران کشور در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با تشریح برنامههای اعزام زائران استان چهارمحال و بختیاری به حرم امام خمینی(ره) در سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این استان سال گذشته از نظر فعالیتهای کمی و کیفی امتیاز ۹۴.۴۵ را کسب کرد و امسال نیز برنامه تغذیه و اسکان زائران را سپاه استان برعهده دارد و ثبت نام و اعزام از طریق فرمانداریها و پایگاههای مقاومت و حوزههای بسیج انجام میشود.

وی همچنین از همراهی اکیپ بهداشتی درمانی همراه کاروان زائران حرم خبر داد.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تأکید بر همکاری بیش از پیش کمیتههای بزرگداشت بیست و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در استان، مشارکت خودجوش مردم در گرامیداشت ایام رحلت آن امام عزیز را بیانگر وفاداری مردم به انقلاب اسلامی عنوان کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار