فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) عنوان کرد

اردوگاه زائران راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری ساخته می شود

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) از اعزام ۷۰۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰ - 20March 2014

اردوگاه زائران راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری ساخته می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "رضا محمدسلیمانی" فرمانده سپاه حضرت قمربنیهاشم(ع) درگفت و گویی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور یکی از مهمترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیوند نسل جوان و نوجوان با ارزش های هشت سال دفاع مقدس محسوب میشود.
 
وی افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور، یادآور کاروانهای رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ و نبرد فرزندان این مرز و بوم با ائتلاف نانوشته قدرت های استکباری و رژیم بعثی است.
 

فرمانده سپاه حضرت قمربنیهاشم(ع) تصریح کرد: قدرتهای استکباری با تمام تجهیزات و امکانات و حمایتهای مادی و معنوی میخواستند به ریشه انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند؛ اما جوانان ما با بصیرت و آگاهی و تبعیت از فرمان ولی فقیه زمان به جبهههای نبرد حق علیه باطل شتافتند و نگذاشتند دشمن به هدف شوم خود برسد.
 
محمدسلیمانی ادامه داد: دشمنان توطئههای بسیاری برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی طراحی و اجرا کردند؛ ولی نقش بی بدیل رهبری انقلاب و ولایتمداری و ولایتپذیری مردم بزرگ ایران اسلامی، تمامی فتنهها را نقش بر آب کرد.
 
وی با اشاره به حضور رزمندگان قهرمان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ 44 قمربنیهاشم(ع) در زمان جنگ و همچنین حضور مردم ولایتمدار این استان در صحنه های مختلف دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: زیارت مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با برنامهریزیهای دقیق ستاد راهیان نور استان برگزار میشود و راویان، روحانیون و مسئولان فرهنگی و پشتیبانی همراه کاروانها به این مناطق اعزام میشوند تا اردویی ماندگار برگزار شود.
 
محمدسلیمانی به اقدامات انجام شده در راستای تکمیل اردوگاه اختصاصی زائران سرزمین نور نیز اشاره کرد و گفت: تلاش میشود این اردوگاه هرچه سریعتر برای اسکان آماده شود.
 
وی گفت: شلمچه، اروند، دهلاویه ،هویزه،طلائیه و منطقه عملیاتی فتحالمبین از نقاطی هستند که زائران سرزمین نور بازدید میکنند.
نظر شما
پربیننده ها