آرشیو سایر اخبار

آصفی: رژیم صهیونیستی در حوزه میدان و عمل بازنده است

سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حمله روز دوشنبه خود به کنسولگری ایران در دمشق، حاکمیت سرزمینی سوریه را نقض کرده و برخلاف قوانین بین‌المللی مصونیت اماکن دیپلماتیک را زیر پا گذاشته است، گفت: به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی تعادل روحی - روانی خود را از دست داده است.

صدرالحسینی: ایران هیچ ابایی درباره حمایت از فلسطین ندارد

رژیم صهیونیستی به دنبال این است که ایران را به عنوان مهمترین حامی معنوی فلسطینیان و آرمان فلسطین به خاطر عملیات طوفان الاقصی و ضربات جبران ناپذیر و ترمیم ناپذیری که به بدنه سیاسی، اقتصادی، راهبردی، اجتماعی و نظامی‌اش خورده مقصر جلوه دهد.

نظام‌الدین موسوی: پاسخ قاطع و متناسب به جنایت رژیم صهیونیستی مطالبه ملی است

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق این اقدام را نقض تمام پیمان‌های بین‌المللی خواند و پاسخ متناسب به این اقدام را مطالبه ملت ایران عنوان کرد.

اکبری: حمله به ساختمان کنسولگری سفارت ایران نقض فاحش مقررات بین‌المللی است

عابد اکبری کارشناس مسایل بین‌الملل گفت: تجربه گذشته از «اسرائیل» نشانگر این است که هرگاه آن‌ها در جبهه‌ای شکست خوردند، روی به اینگونه اقدامات ایذایی آوردند و رفتار امروز آن‌ها نیز نشانگر آشفتگی در نظام تصمیم گیری این رژیم است.

جنایتی از سر درماندگی

جنایت جدید صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، نه از موضع قدرت بلکه کاملا به واسطه ضعف‌های متعدد صهیونیست‌ها و تلاش اسرائیل برای لاپوشانی آن انجام شده است.

جنایت دمشق و تصمیمات راهبردی ایران

تحولات سیاسی و امنیتی در روزها و هفته های آینده ابعاد بیشتری از تصمیمات اتخاذ شده از سوی عالی ترین نهاد امنیتی کشور را مشخص خواهد کرد و نحوه پاسخگو کردن ایالات متحده آمریکا نسبت به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی که به عنوان ارتش نیابتی واشنگتن در منطقه عمل می کند، وضوح بیشتری خواهد یافت.

خدا نکند عده‌ای انقلاب را از درون تهی کنند

شهید رحیمی در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «در حال حاضر تمام کشور‌های غرب و شرق بر علیه این رهبر کبیر انقلاب و ایران اسلامی توطئه می‌کنند؛ تمام کشور‌های جنایتکار هم‌دست شدند بلکه این انقلاب را شکست بدهند، نکند خدای ناکرده عده‌ای هم پیدا شوند از داخل مثل خوره این انقلاب را بخورند.»

منافقین کوردل بدانند ما آگاهانه در این راه رفتیم

شهید مهرابی‌نژاد در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «از شما تقاضا می‌کنم که فرزندانم مجید و روح‌الله را طوری بزرگ کنید که اسلحه مرا بردارند و راهم را ادامه دهند. در تشییع جنازه‌ام چشمان مرا باز بگذارید که منافقین کوردل بفهمند راهی که رفتم آگاهانه بوده است و با چشمی باز.»

عشایر غیور در همه صحنه‌ها حاضر باشند

شهید امیری در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «از تمامی عشایر غیور می‌خواهم که همیشه در صحنه‌ها حاضر شوند. سلامتی رهبر ما را از خداوند بزرگ بخواهند و تا حد قدرت و توانایی به جبهه‌ها کمک کنند.»

کمبود‌ها و مشکلات شما را از انقلاب جدا نسازد

شهید آذری‌موخر در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «شما‌ای امت مسلمان! کمبودها، مشکلات، زحمت‌ها و سختی‌ها، شما را از انقلاب جدا نسازد. به یاد داشته باشید که برای خدا قیام کرده‌اید و دل‌سرد نشوید. تحمل این سختی‌ها برای رضای خداوند بوده و ثواب اخروی دارد.»

آرزوی فروختن دینم را به گور می‌برید

شهید دامغانی محمودآبادی در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «به جهان‌خواران شرق و غرب بگویید که اگر خانه و کاشانه‌ام را به اسارت برید؛ اگر پول و ثروتی را که ندارم تاراج کنید؛ اگر گلوله‌های شما قلبم را سوراخ کند؛ آرزوی شنیدن یک کلمه ضعف و زبونی از دهانم، آرزوى فروختن دینم را به گور خواهید برد.»
1 صفحه
پربیننده ها