رئیس کل دادگستری استان قزوین:

پاسداری از ارزش های انقلاب وظیفه همگانی است

صبح امروز و به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری، جمعی از مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی استان قزوین با حضور در گلزار مطهر شهدا ضمن غبارروبی و عطرافشانی به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.
کد خبر: ۸۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ - 23June 2016

پاسداری از ارزش های انقلاب وظیفه همگانی است

به گزارش دفاع پرس از قزوین، در این مراسم که با نام یاد شهید بهشتی برگزار شد، رئیس کل دادگستری استان و معاونان، دادستان عمومی و انقلاب قزوین به همراه معاونان، مسئولان دستگاه های زیرمجموعه دستگاه قضایی و برخی کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی ضمن غبار روبی مزار شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام کرده و ضمن تأکید بر دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

در این مراسم رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان داشت: شهید بهشتی به عنوان معمار دستگاه قضا و روحانی انقلابی موجب افتخار ملت ایران است و در عظمت این شهید گرانقدر همین بس که امام (ره) فرمود: بهشتی مظلوم زیست، مظلوم مُرد و خار چشم دشمنان بود.

جمال انصاری ادامه داد: یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی که با 72 تن از یارانشان در هفتم تیرماه سال 60 توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند، همواره در یادها باقی خواهد ماند؛ زیرا آنان با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری و انقلاب اسلامی را بیمه نمودند و امروز وظیفه همه ما پاسداری از ارزشها و درخت تناور انقلاب است .

وی افزود: نام و یاد شهدا همیشه برکت کار، زندگی و جامعه است و ما در آستانه هفته قوه قضائیه در این مکان مقدس حاضر شدیم تا با آرمان های این شهدای عزیز تجدید میثاقی داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: هر چه داریم از جانفشانی شهداست از همین روست که با افتخار اعلام می کنیم؛ آسایش، آرامش و عزت خود را مدیون خون این عزیزان هستیم.

وی تصریح کرد: امروز وظیفه ماست که با برقرای حق وعدالت آرمان شهدا را زنده نگه داریم تا فردای قیامت در برابر شهداء شرمنده نباشیم.

انصاری یادآورشد: یکی از دستاوردهای انقلاب و شهداء پاسداری از این نظام در راستای رشد معنوی آن است که باید آن را به نسل های آینده انتقال دهیم زیرا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار