اختتامیه جشنواره‌های رضوی برگزار نمی‌شود

مدیر بیست‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی در حادثه بالگرد از لغو مراسم اختتامیه این رویداد خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹ - 20May 2024

اختتامیه جشنواره‌های رضوی برگزار نمی‌شودبه گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «فرهاد قائمیان» مدیر بیست‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه در حادثه سقوط بالگرد اظهار داشت: بر اساس تصمیماتی که در ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گرفته شده، مراسم اختتامیه این رویداد در روز دوشنبه سی‌و‌یکم اردیبهشت ماه برگزار نمی‌شود.

وی افزود: واقعاً نظاره‌گر فاجعه‌ای هستم که از شب گذشته تا به امروز باعث شد یک لحظه خوابم نبرد. حتی به حرم امام رضا (ع) رفتم و مانند مردم عزیز کشورم از این امام عزیز خواستم تا ماجرا ختم به خیر شود که متأسفانه نشد.

مدیر بیست‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) عنوان کرد: به سهم خودم به همه ملت ایران و مقام معظم رهبری این ضایعه ناگوار را تسلیت عرض می‌کنم و برای خانواده سید بزرگوار حجت‌الاسلام رئیسی آرزوی صبوری می‌کنم. در حال حاضر اصلاً چیزی نمی‌توانم بگویم و برای همه بازماندگان این حادثه آرزوی صبر می‌کنم که داغ بزرگی را تحمل می‌کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار