فرماندار قصرشیرین:

حماسه سوم خرداد از افتخارات و ارزش‌های انقلاب اسلامی است

«نجفی» گفت: حماسه سوم خرداد از افتخارات و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و با شجاعت و از خودگذشتگی جوانان شهید به دست آمد.
کد خبر: ۶۶۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷ - 20May 2024

حماسه سوم خرداد از افتخارات و ارزش های انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد نجفی» فرماندار شهرستان قصرشیرین شامگاه (یکشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان با محوریت هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر و بزرگداشت ارتحال امام (ره)، اظهار داشت: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در جهان به چنین عظمت و شکوهی دست یافته و همچون خورشید می‌درخشد نتیجه مجاهدت ها و رهبری های پیامبرگونه امام راحل است.

فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: خدامحوری رمز ماندگاری امام راحل در میان مردم است زیرا ایشان با توکل بر خدا و روحیه خدایی حکومتی الهی را تشکیل داد که امروز شاهد صدور آن و جهانی شدن حرکت و قیام رهبر فقید جمهوری اسلامی هستیم.

وی در ادامه همه را به بهره گیری از رفتار و منش و زندگی امام راحل و همچنین آشنایی با منش و بینش فکری ایشان فراخواند و بیان کرد: امام راحل به مرحله اعلی علیین دست یافتند و این ما هستیم که امروز برای تداوم راه انقلاب باید شعائر الهی را با برگزاری مراسمات با شکوه تعظیم و بزرگ بداریم.

فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: امروز به برکت خط فکری امام راحل و رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و شاهد این هستیم که در دانشگاه های آمریکا و انگلیس شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را با زبان فارسی تمرین می کنند و این همان حقانیت نظام جمهوری اسلامی است و راه انقلاب تا زمان رسیدن پرچم به دست منجی تداوم خواهد یافت.

وی بر برگزاری با شکوه مراسمات بزرگداشت حماسه سوم خرداد که از افتخارات و ارزش های انقلاب اسلامی است و با شجاعت و از خودگذشتگی جوانان شهید به دست آمد و همچنین بر بزرگداشت مراسم ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام تاکید کرد.

حماسه سوم خرداد باید برای نسل جوان بازگو و تبیین شود

حجت الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین نیز در این جلسه با اشاره به شخصیت جامع امام راحل اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب در هیچ جای دنیا ایران را بدون نام امام نمی شناسند و امام راحل معجزه قرن است که یک مرجع تقلید، رهبری مجاهد و آگاه، سیاستمدار، فیلسوف و در کلام و شعر یک نابغه عجیب بودند که حرکت جهانی ایشان امروز باعث بیداری اسلامی در دنیا شده است.

 امام جمعه شهرستان قصرشیرین همچنین با بزرگداشت یاد شهدای عملیات غرور آفرین فتح خرمشهر گفت: همه باید این مناسبت را که با توکل رزمندگان بر خدا و مجاهدت های امام حاصل شد قدر بدانیم و آن را به نسل جوان بازگو کرده و تبیین کنیم.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت قصرشیرین و مرزهای مهم و راهبردی خسروی و مرز پرویزخان بر پیگیری برای تردد کاروانی زائران در ایام مختلف سال و اختصاص سهمیه به این مرز قدیمی و با اصالت از سوی سازمان حج و زیارت تاکید کرد و گفت: همچنین منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نیز در آینده باعث تحول و پیشرفت منطقه می شود و همه اینها به برکت انقلاب و امام و شهدا به دست آمده که باید امروز ما مدیران با خدمت کردن به مردم قدردان این فرصت های مسوولیت باشیم.

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، اجرای کارنوال خودرویی، همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد و اعزام کاروان به مرقد مطهر امام(ره) از برنامه های پیش بینی شده برای مناسبت های پیش رو در قصرشیرین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار