همایش خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت در سپاه قمربنی هاشم (ع) برگزار شد

همزمان با دهه کرامت همایش خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷ - 19May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، همزمان با دهه کرامت همایش خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت با همکاری معاونت روابط عمومی و تبلیغات، معاونت سرمایه انسانی و معاونت اجتماعی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حسینیه آیت‌الله بهاءالدینی برگزار شد.

«عبدالله جمشیدی» معاون اجتماعی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این همایش به تبیین اهمیت جوانی جمعیت، تشریح پیامد‌های کاهش جمعیت و ارائه راهکار‌های افزایش جمعیت پرداخت.

وی افزود: کاهش جمعیت یکی از تهدیدات مهم برای کشور در همه زمینه‌ها ازجمله؛ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، دفاعی و اجتماعی به شمار می‌رود.

جمشیدی در تشریح راهکار‌های افزایش جمعیت به عوامل مختلف اشاره کرد و گفت: تسهیل ازدواج، فرزندآوری، کاهش طلاق، سقط و همچنین کاهش ناباروری و سزارین از عوامل مؤثر در افزایش جمعیت به شمار می‌آیند.

گفتنی است؛ در این همایش علاوه بر شعرخوانی فرهنگیاران شاعر و پخش کلیپ و نماهنگ، از فعالان عرصه خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها