فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از اردوگاه امامزاده هاشم:

صبر و استقامت مهارتی مهم برای دانشجویان در حل مشکلات است

امیر سرتیپ واحدی با حضور در اردوگاه رزمی امامزاده هاشم از روند آماده‌سازی این مکان جهت برگزاری اردوگاه تابستانه دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری بازدید کرد.
کد خبر: ۶۶۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸ - 18May 2024

صبر و استقامت مهارتی مهم برای دانشجویان در حل مشکلات استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در اردوگاه امامزاده هاشم ضمن بازدید از روند آماده‌سازی، در جمع فرماندهان و دانشجویان مستقر در این اردوگاه، با تأکید بر آمادگی رزمی و آشنایی دانشجویان این دانشگاه با شرایط آب هوایی رزم اظهار داشت: مطالبه فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) این است که یکان‌های نظامی، در هر حالتی باید از آمادگی رزمی و توان دفاعی بالایی برخوردار باشند و فرماندهان باید یگان تحت امر خود را همانند شب عملیات ببینند.

وی افزود: صبر و استقامت كليد هر مشكلي در زندگي است كه دانشجویان ما در این دانشگاه، باید به آن به عنوان مهارتی مهم در طول خدمتشان در نیروی هوایی توجه کنند.

فرمانده نیروی هوایی در ادامه با بیان اینکه یکی از راه‌های موفقیت، داشتن روحیه خودباوری است تصریح کرد: خودباوری، یعنی ایمان داشتن به توانایی‌ها و استعدادهای بالقوه‌ای که خداوند در ذات انسان قرار داده تا با اتکا و اعتماد به آنها، به هدف‌های والایی دست یابد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به شرایط اردوگاه تابستانی گفت: قطعاً همه ما شرایط دشوار زندگی را تجربه کرده‌ایم. موضوع مورد اهمیت در برگزاری این دوره‌ها این است که چگونه در شرایط سخت دیدگاهی سازنده داشته باشیم و چه راه‌هایی برای بهبود توانایی در برابر شرایط سخت زندگی، وجود دارد.

در پایان چندین اصله نهال توسط امیر سرتیپ واحدی، فرماندهان و دانشجویان دانشگاه شهید ستاری در این اردوگاه غرس شد.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار