گردان‌های قسام طی بیانیه‌های جداگانه‌ای خبر داد؛

هلاکت ۱۵ نظامی صهیونیست در شرق رفح/ هدف قرار دادن یک بالگراد آپاچی با موشک

گردان‌های قسام طی بیانیه‌های جداگانه، از اجرای سه عملیات جدید علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶ - 18May 2024

هلاکت ۱۵ نظامی صهیونیست در شرق رفح/ هدف قرار دادن یک بالگراد آپاچی با موشکبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گردان‌های قسام طی بیانیه‌های جداگانه از اجرای سه عملیات جدید خبر داده و اعلام کرد که مبارزانش یک دستگاه تانک مرکاوای ۴ رژیم صهیونیستی را در محله التنور در شرق شهر رفح با راکت ضد زره ۱۰۵ هدف قرار دادند.

همچنین گردان‌های قسام اعلام کرد که نیروهای دشمن در داخل گذرگاه رفح را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار داده است.

گردان‌های شهید عزالدین قسام طی بیانیه دیگری اعلام کرد که با شلیک موشک سام ۷ یک فروند بالگراد آپاچی دشمن صهیونیستی را در شمال اردوگاه جبالیا هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام طی دو بیانیه جداگانه از انهدام یک دستگاه تانک مرکاوای ۴ در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه و همچنین هدف قرار دادن و اصابت راکت ضد زره به یک دستگاه تانک دیگر در اطراف قبرستان شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر داد.

ساعاتی قبل نیز گردان‌های قسام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۵ نظامی اسرائیلی را در عملیاتی در محله التنور در شرق رفح به قتل رسانده است. بنا به بیانیه قسام. این نظامیان در یک منزل مستقر بودند که پیشتر مبارزان حماس با بمب ضدنفر آن را بمب‌گذاری کرده بودند.

قسام تاکید کرد که پس از منفجر کردن بمب، مبارزان آن وارد منزل شده و از فاصله صفر با نظامیانی که زنده مانده بودند، درگیر شده و آن را هم کشتند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها