بازگشت ناو «شهید مهدوی» نیروی دریایی سپاه از مأموریت اقیانوسی+ فیلم

پنجمین ناوگروه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیروی دریایی سپاه پس از ۳۹ روز مأموریت به کشور بازگشت و مورد استقبال فرمانده این نیرو قرار گرفت.
کد خبر: ۶۶۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ - 18May 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، پنجمین ناوگروه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیروی دریایی سپاه پس از ۳۹ روز مأموریت به کشور بازگشت و از سوی سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان مورد استقبال قرار گرفت.

بازگشت ناو «شهید مهدوی» نیروی دریایی سپاه از مأموریت اقیانوسی

دریادار تنگسیری در مراسم استقبال از این ناوگروه اظهار داشت: این اولین بار است که دلاورمردان نیروی دریایی سپاه توانستند از مدار صفر درجه و خط استوا عبور کرده و وارد نیمکره جنوبی شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه رمز این موفقیت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را وجود وحدت و هم‌افزایی بین نیرو‌های مسلح دانست و گفت: الحمدلله امروز نیروی دریایی ارتش و سپاه با تکیه بر ایمان و عزم راسخ و بهره‌برداری از توانمندی‌های دفاعی و نظامی پیشرفته و بازدارنده، به کابوس دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تبدیل شده است.

وی افزود: به فضل الهی تصویر زیبای وحدت، اخوت، همدلی، همراهی نیروی دریایی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره موجب رضایت ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و یأس و ناامیدی دشمنان شده است.

سردار تنگسیری خاطرنشان کرد: ناو سردار شهید نادر مهدوی نیروی دریایی سپاه در قالب پنجمین ناوگروه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مدت ۳۹ روز در اقیانوس هند و مدار ۲۲.۵ درجه نیمکره جنوبی به اجرای مأموریت پرداخت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: مأموریت این نیرو برای حضور در آب‌های دوردست در کنار دریادلان نیروی دریایی ارتش قهرمان، افق‌های بلندی را نمایان کرده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار