امام جمعه موقت بیرجند:

آزادسازی خرمشهر عظمت ایران به عنوان یک نظام نیرومند را بر سر زبان‌ها انداخت

حجت‌الاسلام «نوفرستی» گفت: آزادسازی خرمشهر یک اقدام بسیار بزرگ بود که با روحیه امیدواری رهبر کبیر انقلاب اسلامی رقم خورد و مسئله عادی نیست بلکه عظمت ایران را به عنوان یک نظام نیرومند بر سر زبان‌ها انداخت.
کد خبر: ۶۶۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸ - 17May 2024

آزادسازی خرمشهر عظمت ایران به عنوان یک نظام نیرومند را بر سر زبان‌ها انداختبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» امام جمعه موقت بیرجند امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته، اظهار داشت: مبارزه با طاغوت و تلاش برای زمینه‌سازی حکومت الهی از مهم‌ترین تأکیدات ائمه معصوم است و هر کدام در دوران زندگی خود برای این تحقق این هدف مهم کوشش کردند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی نقش مؤثری در تحقق حاکمیت الهی به برکت وجود امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارد، بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و ۴۵ سال افتخار نظام را مدیون امام رضا (ع) هستیم از همین رو دشمن می‌خواهد به قداست این امام همام ضربه بزند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به شکل‌گیری هسته‌های انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان، تبیین کرد: انقلاب اسلامی، هسته‌های خود را اقصی نقاط عالم شکل می‌دهد و زمینه را فراهم خواهد کرد و این تحولات امروز جهان متأثر از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و زحمات و تلاش‌های فرزندان اسلام در جبهه حق است.

حجت‌الاسلام نوفرستی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در فضای رقابتی سالم از دستاوردهای نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: مشارکت ۴۱ درصدی مردم در این انتخابات هرچند از نظر جهانی رقم قابل توجهی است اما مطلوب نیست و قطعا باید هر یک از مسئولان نقش خود را بررسی کنند تا زمینه برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات بعدی فراهم شود.

وی خطاب به منتخبان مردم که به مجلس راه یافتند، متذکر شد: از نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود که به مبانی و ارزش‌های اسلامی انقلاب، استقلال همه‌جانبه کشور پایبند باشند و حساسیت در مقابل دشمنان و عدم تبعیت از آنان، تقوای دینی و سیاسی، اجتناب از تبعیض و فساد، شایسته‌سالاری و انقلابی عمل کردن را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه موقت بیرجند ضمن گرامیداشت سوم خرداد و آزادی خرمشهر، گفت: عملیات «بیت‌المقدس» بیش از ۵ هزار کیلومتر از خاک کشور را آزاد کرد و امام خمینی(ره) همان روز فتح خرمشهر، در پیامی این پیروزی را تبریک گفتند و در تجلیل از رزمندگان فرمودند: «آنان فوق تشکر امثال من هستند. آنان به یقین مورد تقدیر ناجی بشریت و برپاکننده عدل الهی در سراسر گیتی هستند».

حجت‌الاسلام نوفرستی اضافه کرد: آزادسازی خرمشهر یک اقدام بسیار بزرگ بود که با روحیه امیدواری رهبر کبیر انقلاب اسلامی رقم خورد و مسئله عادی نیست بلکه عظمت ایران را به عنوان یک نظام نیرومند بر سر زبان‌ها انداخت.

وی گفت: آمریکا همواره از نتایج آشکار پیروزی جنگ ایران و عراق نگران بود و برخی از دولت‌ها با زیر سؤال بردن ادامه جنگ، دوقطبی‌هایی را رقم زدند اما ایران خواست جنگ پایان یابد تا ثبات منطقه به هم نریزد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار