امام جمعه زیرکوه:

عمل به سیره و روش شهدای فتح خرمشهر راه مقابله با جنگ شناختی دشمن است

حجت‌الاسلام «صباغیان» گفت: دشمن خرمشهر امروز امید، عفاف، حیا، خانواده و اقتصاد را هدف قرار داده است بنابراین راه مقابله با جنگ شناختی همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند استمرار راه شهدا و عمل به روش و اندیشه شهدای فتح خرمشهر است.
کد خبر: ۶۶۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ - 17May 2024

عمل به سیره و روش شهدای فتح خرمشهر راه مقابله با جنگ شناختی دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن صباغیان» امام جمعه زیرکوه امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان زیرکوه، بزرگترین و والاترین افتخارانسان را عبودیت دانست و اظهار داشت: هیچ کاری بدون تقوا به سرانجام رضایت حق نمی‌رسد و این مهم محتوای کلام امام علی(ع) در نهج‌البلاغه است.

وی بیان داشت: در موقعیت کاملا جنگی(جنگ تمام عیار ترکیبی) قرار داریم و نقطه کانونی آن هم حوزه شناختی، ذهن و اندیشه جوانان است لذا در این شرایط باید ببینیم قرارگاه و سنگر کجاست تا بتوانیم جهاد پیروزمندانه موفقی در این جهاد داشته باشیم.

امام جمعه زیرکوه انقلاب اسلامی را محصول رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های مجاهدان فی سبیل‌الله و شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و تبیین کرد: دفاع مقدس به عنوان یک دانشگاه تربیتی و انسان‌سازی برای همه نسل‌های آینده ماندگار و جاویدان خواهد ماند لذا باید تلاش کنیم قطعه نورانی دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

حجت‌الاسلام صباغیان با اشاره به اینکه فضای حیات بخش انقلاب به ما آموخت در مقابل شیطنت‌های استکبار و ظالمین ملت ما جانانه ایستادگی می‌کنند، گفت: استقلال و آزادی کنونی جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهیدی است که با خون خود این انقلاب را آبیاری و تثبیت کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه عمل به درس شهدا یعنی ایستادگی، مقاومت و گره‌گشایی از کار مردم و این خود نوعی جهاد است، افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا راه شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس را ادامه دهیم و پیشکسوتان دفاع مقدس نیز باید امروز روایتگر فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس در این دوران جنگ تحریف و جنگ ادراکی باشند.

امام جمعه زیرکوه با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، بیان داشت: سوم خرداد یادآور خون‌های پاکی است که در نقطه نقطه خونین شهر و کشور اسلامی ما ریخته شده است، استقلال امروز ما مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران ماست و ذلت و ناتوانی استکبار نتیجه خون‌های پاک شهداست.

حجت‌الاسلام صباغیان با تأکید بر اینکه خرمشهرها در پیش است و دشمن اعتماد و امید ما را هدف گرفته و سعی می‌کند حاکمیت را ناکارآمد جلوه دهد، گفت: دشمن خرمشهر امروز امید، عفاف، حیا، خانواده و اقتصاد را هدف قرار داده است بنابراین راه مقابله با جنگ شناختی همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند استمرار راه شهدا و عمل به روش و اندیشه شهدای فتح خرمشهر است.

وی ترویج تحکیم خانواده را یکی از مقوله‌های لازم برای افزایش جمعیت دانست و مطرح کرد: سیاست‌های تشویقی برای موضوع فرزندآوری باید عملی شود هر چند قانون وضع شده ولی در عمل آن طور که باید انجام نمی‌شود و زیرساخت‌های فرزندآوری در شهرستان ما خیلی ضعیف است که با برنامه‌ریزی بهتر باید زمینه فرزندآوری فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار