در جوار یادمان شهید گمنام منطقه آزاد اروند انجام گرفت؛

رونمایی از پوستر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح در خرمشهر

آیین رونمایی از پوستر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با حضور مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در جوار مزار شهید گمنام در منطقه آزاد اروند برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰ - 16May 2024

رونمایی از پوستر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح در خرمشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، آیین رونمایی از پوستر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر امروز با حضور سرهنگ دوم پاسدار «مهدی پوربچاری» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در جوار مزار شهید گمنام در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

«رضا مردانی» دبیر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در این مراسم اظهار داشت: فراخوان جشنواره تئاتر ملی فتح سالروز آزادسازی خرمشهر بهمن سال گذشته به همه استان‌ها اعلام شد و تا چهارم اردیبهشت سال جاری  ۱۳۹ اثر از ۲۴ استان به دبیرخانه ارسال شد.

 وی افزود: در طول ۱۰ روز بازبینی آثار رسیده، هشت اثر در بخش صحنه و هشت اثر در بخش خیابانی با محور حضور زنان در دفاع مقدس، مدافعان حرم و جوان در هشت سال دفاع مقدس انتخاب شدند.

مردانی به حضور ۱۴۵ هنرمند از استان‌های متخلف کشور در جشنواره فتح خرمشهر اشاره کرد و بیان داشت: برای اولین بار چهار اثر از خانم‌ها در بخش مسابقه جشنواره راه یافته است همچنین نمایش برتر جشنواره ملی «نخل سرخ» به عنوان میهمان در این جشنواره حضور دارد.

دبیر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر ادامه داد: مخاطب تئاتر و جشنواره در ۲ سال  اخیر از این هنر دور بود و امیدواریم با بهتر شدن وضعیت جامعه از نظر کرونا نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی با استقبال علاقه‌مندان حمایت شوند.

بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با برگزاری آیین افتتاحیه در گلزار شهدای خرمشهر کار خود را آغاز کرد و سوم خرداد سالروز فتج خرمشهر نیز با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها