معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

نقش بانوان در تعيين سرنوشت جامعه کلیدی است

محمود رستم پور گفت: نقش بانوان در تعيين سرنوشت جامعه کلیدی است، آنها ضمن اینکه نیمی از جمعیت کشور را تشکیل داده‌اند نیمه دیگر را هم پرورش می‌دهند.
کد خبر: ۶۶۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵ - 14May 2024

 معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستاندر مراسم جشن گولان که با محور تجلیل از برگزیدگان استانی مسابقه هوش مصنوعی در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: جشن گولان در راستای گرامیداشت اردیبهشت معطر سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به کردستان در سال ۱۳۸۸ و روز دختر و تجلیل از برگزیدگان مسابقه هوش مصنوعی و رسانه های دیجیتال برگزار شده است.
وی افزود: تعداد زیادی از پروژه‌هایی که در سفر معظم له در بخش‌های مختلف مصوب شدند به نتیجه رسیده‌اند و مردم از برکات آنها بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به این در این مراسم نفرات برتر نخستین مسابقه هوش مصنوعی و رسانه‌های دیجیتال معرفی می‌شوند، افزود:۲۱ اردیبهشت از سال ۸۵ توسط شورای انقلاب فرهنگی در تقویم کشور به نام روز ملی دختر ثبت شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در ادامه با تبریک روز دختر از دختران امروز به عنوان مادران آینده نام برد و یادآور شد: نقش بانوان در تعيين سرنوشت جامعه کلیدی است، آنها ضمن اینکه نیمی از جمعیت کشور را تشکیل داده‌اند نیمه دیگر را هم پرورش می‌دهند.
رستم پور با بیان اینکه شیوه‌های تربیتی و آموزشی از سوی این قشر مهم به آینده‌سازان این مرز و بوم منتقل می شود، گفت: پیامبر اکرم(ص) فرمودند: در خانه‌ای که دختر هست همیشه مهر و برکت در آن جریان دارد و دختران یاوران روزهای سخت برای خانواده هایشان هستند و این نشان دهنده اهمیت جایگاه دختران در خانواده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار