در تجلیل از دختران موفق؛

از پرتره شهیده فاتحی کرجو رونمایی شد

در نشست هم‌اندیشی دختران موفق استان کردستان از پرتره شهیده «ناهید فاتحی کرجو» در سنندج رونمایی شد.
کد خبر: ۶۶۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴ - 12May 2024

به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از کردستان،در آیین تجلیل از دختران موفق استان کردستان در روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه  که با حضور جمعی از مسؤولان، دختران و بانوان موفق استان در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار گردید ،از پرتره شهیده «ناهید فاتحی کرجو» رونمایی شد.

در این مراسم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار کرد: زن عصاره خلقت، هنر آفرینش و عاطفه زندگی است؛ اگر وجود نداشته باشد زندگی فرآیند تکراری، بی روح، خشک و بی خاصیت خواهد داشت.

مهدی رمضانی با بیان اینکه هیچ زن و مردی طعم خوش و لذت پدر و مادر بودن را حس نمی کنند مگر اینکه دختر داشته باشند، افزود: جامعه بشری به وجود دختران می بالد و ما نیز باید زمینه را برای پیشرفت این آینده سازان در عرصه های مختلف فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر تمدن سازی اضافه کرد: امروز شانه‌های ظریف و لطیف دختران ما بار سنگین تمدن سازی را به دوش می کشند و به طور قطع دختران امروز مادران خوبی در آینده بوده و این رسالت بزرگ را به درستی به سرانجام خواهند رساند.

وی با بیان اینکه دختران عطر زندگی هستند، ابراز امیدواری کرد، به برکت وجود معطر دختران، مسمومیت‌هایی که توسط دشمن و شیاطین در دنیا پخش می شود ذایل شده و از بین برود.

پرتره این شهیده کردستانی توسط فرنوش درخشانی معلم و مدرس کلاس‌های تجسمی کشیده شده است، این هنرمند کردستانی در سال گذشته بیش از ۲۰۰ هنرجو را آموزش داده و ضمن حضور و موفقیت در جشنواره های مختلف چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی هنرجویان را نیز برپا کرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار