استاندار کرمانشاه:

هر برگ رأی افتخاری برای کشور و مردم است

«صحرایی» گفت: دشمنی تمام عیار استکبار جهانی با افتخارات نظام از جمله انتخابات که در این کشور انجام می شود که هر برگ رأی افتخاری دیگر برای کشور و مردم خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹ - 12May 2024
استاندار کرمانشاه: هر برگ رأی افتخاری برای کشور  و مردم استبه گزارش دفاع‌پرس‌ از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در نشست تقدیر از فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برخلاف شیطنت‌های داخل و خارج از کشور در رابطه با توانمندی‌های وزارت کشور، عوامل اجرایی و مشارکت مردم؛ با افتخار با همکاری گسترده ملی به پایان رسید.
 
استاندار کرمانشاه با اشاره به دشمنی تمام عیار استکبار جهانی با افتخارات نظام از جمله انتخابات که در این کشور انجام می شود، ادامه داد: هر برگ رأی افتخاری دیگر برای کشور و مردم خواهد بود.
 
وی اشاره‌ای به انتخابات آزادانه و اختیاری جمهوری اسلامی ایران داشتند و تصریح کرد: به برکات انقلاب اسلامی و خون شهدا گام به گام به این رشد رسیده‌ایم که در تعیین سرنوشت خود شرکت کنیم.
 
صحرایی با اعلام همکاری و هم‌افزایی با ۸ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دوازدهم، افزود: در چارچوب ضوابط قانونی آماده همکاری با نمایندگان جدید هستیم.
 
وی لازمه تغییر وضعیت موجود در رابطه با بیکاری را تغییر نگاه  درونی و بیرونی استان به این موضوع دانست و افزود: در این راستا جلساتی با دانشگاهیان، نخبگان با تخصص‌های مختلف، مجموعه صنعتی و کشاورزی، کارآفرینان، کارگران، فرهنگیان با هدف تغییر نگاه و رویکرد در استان برگزار شده تا در عین بهره‌مندی از ظرفیت‌های خوب استانی شرایط تغییر کند.
 
وی اشاره‌ای هم به بحث جوانی جمعیت و توجه فرمانداران به به این مهم داشت و تصریح کرد: مسئله ازدواج، اشتغال، مسکن و تولید باید با نهایت جدیت در دستور کار فرمانداران قرار گیرد.صحرایی تصریح کرد: باید با تمام قوا وارد میدان شویم و هر فرصتی را برای خدمت صادقانه به مردم غنیمت بشماریم تا به امید خدا نتیجه خوب محقق شود.گفتنی است،
 
استاندار کرمانشاه به دیگر مشکلات استان از جمله بیکاری اشاره کرد و با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در جمع فرمانداران خواستار تغییر وضع موجود شد.
 
در پایان این نشست از فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان با اهدا لوح در راستای پاسداشت زحمات آن‌ها در برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار