بخوانیم و بسازیم/

امسال نیز کتاب بازی برپاست/ غرفه کتاب بازی میزبان نوجوانان اهل کتاب

همزمان با سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، غرفه کتاب بازی برای دومین سال متوالی با برنامه‌های ترویجی در حوزه کتاب، از طریق برگزاری بازی محیطی برای گروه سنی نوجوان فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۶۶۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴ - 12May 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، همزمان با سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، غرفه کتاب بازی برای دومین سال متوالی با برنامه‌های ترویجی در حوزه کتاب، از طریق برگزاری بازی محیطی برای گروه سنی نوجوان فعالیت خود را آغاز کرد.

این غرفه با هدف معرفی کتاب و انتشارات تخصصی کودک و نوجوان در سالن شماره ۱، راهرو شماره ۵ سالن کودک و نوجوان واقع شده و به معرفی بیش از ۳۰ عنوان کتاب از طریق بازی‌های محیطی و تعاملی می‌پردازد.

امسال نیز کتاب بازی برپاست/ غرفه کتاب بازی میزبان نوجوانان اهل کتاب

بیشتر جریان‌سازی‌های طراحی شده در این غرفه موضوع الگو قهرمان و مساله استعمار طرح ریزی شده است. مخاطبان همه روزه امکان شرکت و کنش‌گری خلاق در غرفه کتاب بازی را خواهند داشت تا علاوه بر آشنایی با کتب مورد نظر از جوایز موجود در راستای تکمیل سبد خرید خود در نمایشگاه کتاب بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است علاوه بر برنامه‌های یاد شده در ۹ عنوان، بنیاد کتاب و مرکز رسانه‌ی کتاب «پنج و هفت» و مرکز رشد نوجوان حوزه هنری، مسابقه بزرگ کتاب بازی را با معرفی بیش از ۵۰ عنوان کتاب ویژه ایام نمایشگاه برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار