نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

مسئله جمعیت یکی از معضلات جدی کشور است

حجت‌الاسلام «علیدادی‌سلیمانی» گفت: مسئله جمعیت یکی از معضلات جدی کشور است که با کمال تأسف در آینده نزدیک آثار بد و مخرب آن، کمی و پیری جمعیت را متوجه می‌شویم؛ حال کسانی که در خصوص جمعیت خوب صحبت می‌کنند.
کد خبر: ۶۶۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳ - 11May 2024

مسئله جمعیت یکی از معضلات جدی کشور است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن علیدادی‌سلیمانی» نماینده ولی فقیه در استان کرمان صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان دفاع مقدس کشور و فعالان فرهنگی کرمان ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: در حوزه زن، با دو مسئله بسیار بزرگ مواجه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه یک مسئله در حوزه زن، مربوط به جایگاه و کرامت اوست که احساس می‌کنم در این زمینه کمتر ضعف داریم و البته قدرت هم در این زمینه وجود دارد، گفت: در رابطه با زن، همسر، مادر، دختر و جایگاه آنان مفاهیم دینی، ارزشی و اخلاقی بسیار وجود دارد و سخنرانان در سخنرانی خود در این زمینه، خیلی خوب صحبت می‌کنند و مسائل فراوانی را هم می‌گویند.

امام جمعه شهر کرمان افزود: مسئله دیگر حوزه زن که احساس می‌کنم در این عرصه خیلی ضعف داریم، عملکرد است؛ در این زمینه سخنان زیادی گفته می‌شود و زمانی که از جایگاه مادران، همسران و دختران می‌شنویم برای ما بسیار جذاب و شیرین است اما در صحنه عمل هم به آنچه که می‌گوییم، عمل می‌کنیم؟ به‌عنوان مثال مسئله جمعیت یکی از معضلات جدی کشور است که با کمال تأسف در آینده نزدیک آثار بد و مخرب آن، کمی و پیری جمعیت را متوجه می‌شویم؛ حال کسانی که در خصوص جمعیت خوب صحبت می‌کنند، در زندگی شخصی خود به آن عمل می‌کنند؟ فعال فرهنگی هستیم و در صحنه عمل باید کار انجام دهیم؛ چراکه نتیجه را در صحنه عمل می‌توان دید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار