مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

شیعیان در طول تاریخ مظلوم ولی مقتدر بوده‌اند

سردار مرادحاجتی گفت: از صحرای داغ کربلا تا نوار خونین غزه، بودند و هستند کسانی که قصد و اراده‌شان حذف شیعه از معادلات دنیا است ولی نمی‌دانند یا بهتر بگویم، نمی‌فهمند که هر چه ما را بیشتر بکشند، خون‌مان سرخی این پرچم را رنگین تر می‌کند.
کد خبر: ۶۶۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳ - 11May 2024

شیعیانی در طول تاریخ مظلوم ولی مقتدر بوده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز و در آستانه دهه کرامت معطر به عطر پرچم متبرک کربلای معلی شد.

دانش آموزان بسیجی ناحیه چهار آموزش و پرورش اهواز طی اقدامی معنوی پرچم متبرک به مرقد مطهر امام حسین (ع) را به کارکنان و خادمان حوزه دفاع مقدس اهدا نموده و دل آن‌ها را با فرسنگ‌ها فاصله راهی کربلا کردند.

کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با زیارت پرچم سرخ حسینی و با چشمانی اشک‌بار برای ملت مظلوم فلسطین و مردم گرفتار غزه دعا کردند و هم قسم شدند تا به برکت وجود این پرچم کربلایی، نماز جماعت وعده شده را در قدس شریف برپا کنند.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» نیز ضمن زیارت پرچم سرخ حسینی و بوسه بر بیرق کربلا اظهار داشت: بابت برافراشته ماندن این پرچم، خون های بسیاری ریخته شده است.

وی افزود: از صحرای داغ کربلا تا نوار خونین غزه، بودند و هستند کسانی که قصد و اراده‌شان حذف شیعه از معادلات دنیا است ولی نمی‌دانند یا بهتر بگویم، نمی‌فهمند که هر چه ما را بیشتر بکشند، خون‌مان سرخی این پرچم را رنگین تر می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خطاب به حاملان پرچم گفت: شک نکنید که بیرق اباعبدالله را بزودی در محوطه کاخ سفید، شهروندان آمریکایی همچون پرچم فلسطین به اهتزاز در خواهند آورد و همه این‌ها نشانه‌هایی از نگاه محبت آمیز خدا به شیعیانی است که همیشه تاریخ مظلوم ولی مقتدر بوده‌اند.

سردار مرادحاجتی در پایان از فرهنگیان، بسیجیان  و دانش آموزان ناحیه چهار آموزش و پرورش اهواز بابت انجام این حرکت معنوی و مذهبی تقدیر و تشکر کرد و خواستار تکرار این گونه اقدامات در فضاهای اداری شد.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها