وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

بیش از ۶۰ درصد صندوق‌ها تمام الکترونیکی هستند

وحیدی گفت: تفاوت این دوره با دوره قبل الکترونیکی شدن تعدادی بیشتری از شعب است، به گونه‌ای که هشت حوزه و بیش از ۶۰ درصد صندوق‌ها تمام الکترونیکی شده است.
کد خبر: ۶۶۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵ - 10May 2024

بیش از ۶۰ درصد صندوق‌ها تمام الکترونیکی هستندبه گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور پس از ثبت رای خود در صندوق، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مرحله دوم رهگیری برای تکمیل نمایندگان مجلس آغاز شده است تا ۴۵ نماینده باقی ماده مجلس انتخاب شوند.

وی افزود: این مرحله انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و ان‌شاءالله با حضور مردم عزیزمان در پای صندوق‌های رای، در حوزه‌هایی که باید رای بدهند شاهد حرکت مهم سیاسی اجتماعی خواهیم بود.

وزیر کشور تاکید کرد: تفاوت این دوره با دوره قبل الکترونیکی شدن تعدادی بیشتری از شعب است، به گونه‌ای که هشت حوزه و بیش از ۶۰ درصد صندوق‌ها تمام الکترونیکی شده است و امیدواریم که گام خوبی در جهت فعالیت‌های نوآورانه در حوزه‌های انتخابات باشیم.

وی ادامه داد: طبیعتاً این گونه دقت و سلامت و شمارش آرا با این روش خیلی راحت‌تر صورت خواهد گرفت و این اقدام خوبیست که ما به سمتی که تمام شعب در تمام انتخابات‌ها الکترونیکی شود، حرکت کنیم.

وحیدی اظهار داشت: بیش از ۱۴۰ تا ۱۴۵ هزار نفر کارگزار در انتخابات مشغول خدمت هستند که از همه آنها تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار