پس از ادای احترام به مقام شهدا؛

رئیس سازمان اسناد دفاع مقدس نزاجا از موزه دفاع مقدس دزفول دیدن کرد

امیر سرتیپ رحیمی با مشایعت فرمانده تیپ۲۹۲ زرهی دزفول ضمن بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول برمزار شهدای گمنام تدفین شده در این مرکز حاضر و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
کد خبر: ۶۶۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸ - 07May 2024

رئیس سازمان اسناد دفاع مقدس نزاجا از موزه دفاع مقدس دزفول دیدن کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، امیر سرتیپ ستاد «محمدرضا رحیمی» رئیس سازمان حفظ و جمع آوری اسناد دفاع مقدس نزاجا با مشایعت سرهنگ زرهی ستاد «علی زنگنه» فرمانده تیپ۲۹۲ زرهی دزفول امروز ضمن بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول برمزار شهدای گمنام تدفین شده در این مرکز حاضر و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

امیر رحیمی در این بازدید ضمن بررسی جمع آوری اسناد ارتش به نقش مهم دزفول در فرهنگ مقاومت اشاره کرد و اظهار داشت: شهر مقاوم دزفول و مردمانش به نماد مقاومت تبدیل شده‌اند و این مراکز فرهنگی و موزه‌ها باید با تولید محتوای مناسب و ارائه اسناد و مدارک به مخاطب نسل جوان امروز بتوانند به خوبی ایفای نقش کنند.

در این بازدید سرهنگ پاسدار «غلامحسین پرهیزگار» از مدیران مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول توضیحاتی راجع به محتوای موزه و اسناد موجود در این مرکز به هیئت بازدید کننده ارائه دادند و طرفین بر تعامل فی مابین موزه دفاع مقدس دزفول و سازمان حفظ و جمع آوری اسناد دفاع مقدس نزاجا تأکید نمودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار