مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی:

محور مقاومت در امتداد دفاع مقدس است

الهی راد گفت: دفاع مقدس در امتداد عاشورا و مقاومت مردم منطقه در مقابل استکبار و رژیم کودک کش صهیونیستی در امتداد دفاع مقدس است. امروز ما دکترین مقاومت امام راحل (ره) را به همه دنیا نشان دادیم.
کد خبر: ۶۶۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵ - 07May 2024

محور مقاومت در امتداد دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (سه شنبه) سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد»  در دیدار با فرماندار شهرستان سملقان، اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس با گنجینه‌های ارزشمند و تجارب منحصر بفرد خود یک ظرفیت بسیار مناسب برای بهره برداری در تمامی عرصه‌های مدیریتی و حاکمیتی است.

وی با تأکید بر اینکه در تصویر دفاع مقدس حضور همه جانبه اقشار جامعه قابل توجه و بررسی است، افزود: با مطالعاتی که اندیشمندان در حوزه انقلاب و نظام اسلامی کرده اند به این نتیجه رسیده اند که مهمترین و مؤثرترین شیوه حکومتی، ایجاد رویکرد فرهنگی و تبیینی در الگوی مدیریتی و برخورد با جامعه است. با بررسی تاریخ معاصر درمیابیم که تنها جایی که توانستیم به بهترین وجه این شیوه از مدیریت را انجام دهیم، عرصه دفاع مقدس بود که بسیار موفق و پیروزمندانه تدبیر و اجرایی شد.

سرهنگ الهی راد با اشاره به اینکه مقاومت در امتداد دفاع مقدس است، تصریح کرد: دفاع مقدس در امتداد عاشورا و مقاومت مردم منطقه در مقابل استکبار و رژیم کودک کش صهیونیستی در امتداد دفاع مقدس است. امروز ما دکترین مقاومت امام راحل (ره) را به همه دنیا نشان دادیم. یکی از مهمترین وظایف امروز ما توجه و تبیین همین نوع نگاه و اندیشه برای نسل‌های جوان جامعه است. فرمانداران، بخشداران و تمام توان سطوح مدیریتی و اجرایی شهرستان و استان با هم افزایی و تعامل در حفظ و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس بصورت تجمیعی فعالیت کنند.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها