با صدور پیامی؛

فرمانده سپاه استان البرز سالروز تشکیل بسیج سازندگی را تبریک گفت

فرمانده سپاه استان البرز در پیامی ضمن تقدیر از جهادگران بسیجی، هفدهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵ - 07May 2024

فرمانده سپاه استان البرز سالروز تشکیل بسیج سازندگی را تبریک گفتبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه البرز در پیامی هفته بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدقین

فعالیت‌های جهادی بدون تردید نخستین گام در تداوم راه شهدا است و هر فردی که بخواهد در مسیر سلوک معنوی شهدا گام بردارد یکی از راه‌های مهم دستیابی به آن فعالیت‌های جهادی است، چرا که خدمت بی منت به مردم و رفع مشکلات آنها یکی از الگو‌های عملی زندگی شهدا بوده است که می‌توان از آن در جهت تعالی و خودسازی بهره برد.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند «ما هرجا انقلابی عمل کردیم، پیش رفتیم و هرجا از انقلابیگری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم.»

براساس همین نگرش باید فعالیت‌های  جهادی را جهت ایجاد حضور و مشارکت حداکثری مردم در ساخت جامعه فراهم آوریم تا به فضل الهی با نهادینه شدن گفتمانِ جهادی و گسترشِ حضور و مشارکت مردم به‌خصوص جوانان در جریان فعالیت‌های جهادی بستر تحقّق عدالت، پیشرفت و شکستن بن بست‌ها در جامعه محقق شود. ان شاء الله

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار