رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی:

شهادت در لباس مرزبانی نظام اسلامی، بزرگترین افتخار است

کاظمی گفت: شهادت در لباس مرزبانی نظام اسلامی را بزرگترین افتخار دانست.
کد خبر: ۶۶۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵ - 06May 2024

شهادت در لباس مرزبانی نظام اسلامی، بزرگترین افتخار استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «غلامرضا کاظمی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی به همراه کارکنان با حضور در منزل شهید «مهدی احمدی» که از کارکنان وظیفه فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان حین حفاظت و کنترل مرز‌های شرقی کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، با خانواده این شهید والامقام دیدار و اظهار داشت: شهادت در لباس مرزبانی نظام اسلامی، بزرگترین افتخار است.

کاظمی عنوان کرد: نیرو‌های مسلح در لباس مقدس حفاظت و مرزبانی از وطن و در راه حراست از امنیت کشور در سخت‌ترین شرایط، خدمت می‌کنند. این افتخار بزرگی است و همه ما مدیون تلاش‌ها، شجاعت‌ها و مجاهدت‌های این شهید و دیگر همرزمانش در مجموعه‌های نظامی و انتظامی به ویژه مرزبانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا جان خود را در راه انقلاب، اسلام و امنیت کشور فدا کرده‌اند، افزود: این شهید بزرگوار  امانت خدا نزد خانواده گرانقدرش بود و خداوند این امانت را به بهترین شکل ممکن، در قامت یک شهید از شما دریافت کرد. خداوند پاداش این صبر و بردباری در راه انقلاب و اسلام را به شما خانواده شهدا عطا خواهد کرد و اولین پاداش شما در قیامت این است که در درگاه الهی در مقام خانواده شهید حاضر خواهید شد و جایگاهی رفیع خواهید داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها