مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

توانمندسازی معلمان ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت را سرعت می‌بخشد

شوشتری گفت: باید الگوسازی از شهدا انجام شود چراکه آینده‌سازان ایران اسلامی برای تداوم انقلاب اسلامی در چله دوم نیازمند تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت هستند که نیازمند نقش‌آفرینی معلمان و فرهیختگان توانا است؛ بر همین اساس باید اقدامات گسترده‌ای در حوزه آموزش و توانمندسازی فرهنگیان صورت بگیرد.
کد خبر: ۶۶۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱ - 06May 2024

۱۱ هزار معلم در سال ۱۴۰۳ جذب آموزش و پرورش می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «سید امیر شوشتری» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه مراسم تجلیل از معلمان استان که به میزبانی سپاه امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۹ هزار معلم در سال ۱۴۰۱ و ۹ هزار معلم در سال ۱۴۰۲ جذب آموزش و پرورش شدند و در سال جاری حدود ۱۱ هزار معلم با شیوه‌های جدید گزینش و نخبه گزینی جذب می‌شوند.

وی درباره اهداف این نهاد گفت: ما به دنبال معرفی الگوهای اسلامی و هدایت همه دانش‌آموزان به مسیر صحیح هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: راهبرد دشمن برگرداندن افراد از خانواده، معلم و مرجعیت دینی به فضای مجازی است و در آموزش و پرورش باید جلوی آن را بگیریم.

شوشتری بیان داشت: گام‌های بلندی در راستای ترویج فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت در سطح مدارس برداشته شده اما قانع‌کننده نیست و باید الگوسازی از شهدا انجام شود چراکه آینده‌سازان ایران اسلامی برای تداوم انقلاب اسلامی در چله دوم نیازمند تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

این مقام مسئول در خصوص رسیدن به این هدف متعالی تصریح کرد: تحقق این مهم نیازمند نقش‌آفرینی معلمان و فرهیختگان توانا است که باید اقدامات گسترده‌ای در حوزه آموزش و توانمندسازی فرهنگیان صورت بگیرد..

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه سخنان خود درباره مدارس غیردولتی وابسته به نهادهای انقلابی خاطرنشان کرد: مدارس غیردولتی وابسته به نهادهای انقلابی تاثیر بسزایی در آموزش و پرورش دارند؛ بر همین اساس توسعه مدارس وابسته به مراکز انقلابی را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها