نجم‌الدین شریعتی:

جوانان ایرانی علاقه مند تشکیل خانواده هستند

مجری تلویزیون با تاکید بر ضرورت آماده‌سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور گفت: جوانان ایرانی علاقه‌مند تشکیل خانواده هستند.
کد خبر: ۶۶۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶ - 05May 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «نجم‌الدین شریعتی» مجری کارشناس رسانه ملی با اشاره به اهمیت بحث فرزندآوری بنا به مصلحت‌های جمعیت شناختی کشور اظهار داشت: ما این روزها بیش از هر چیزی نیاز به فراهم آوری زیرساخت های فرزندآوری در کشور داریم تا جوانان هم با احساس بهتر و امنیت خاطر بیشتری به بحث ازدواج و فرزندآوری توجه کنند.

وی با اشاره به مناسب بودن چنین طرح هایی در عرصه تشویق جوانان گفت: در کنار همه مسائل اقتصادی ما نیاز داریم که ابعاد فرهنگی و دیدگاه های مردم نسبت به فرزندآوری مثبت باشد، البته من خیلی قائل به این نیستم که بگویم تهاجم فرهنگی و نگاه های ضدفرهنگی عامل کم شدن فرزندآوری در کشور شده اما بی تاثیر هم نیست.

این مجری تلویزیون با تأکید بر اهمیت تبلیغات مثبت و ایجاد شعارهای مناسب در عرصه فرزندآوری عنوان کرد: جوانان ما علاقه مند ازدواج و سپس فرزندآوری هستند در صورتی که امنیت خاطر داشته باشند، این امنیت خاطر از بالا به پایین به جامعه تزریق می شود بنابراین نیاز به سیاست های صحیح در عرصه فرزندآوری داریم.وی در پایان یادآوری کرد که کارشناسان زیادی در این عرصه می توانند نظر دهند و شرایط جامعه را بررسی کنند.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده،رسانه،سازمان های مردم نهاد ، دستگاهای اجرایی،شرکت ها و موسسات خصوصی ،مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار