فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش مطرح کرد؛

تعلیم و تربیت سازنده زمینه ساز جامعه بالنده و پویا است

امیرسرتیپ دوم «عظیمی» گفت: تعلیم و تربیت سازنده زمینه ساز جامعه بالنده و پویا است و تلاشگران عرصه علم و دانش باید از حداکثر بستر‌ها و ظرفیت‌ها مطابق ارزش‌های اسلامی استفاده کنند.
کد خبر: ۶۶۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹ - 01May 2024

تعلیم و تربیت سازنده زمینه ساز جامعه بالنده و پویا است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی،امیرسرتیپ دوم «عباس عظیمی»، گفت: تعلیم و تربیت سازنده زمینه ساز جامعه بالنده و پویا است و تلاشگران عرصه علم و دانش باید از حداکثر بستر ها و ظرفیت ها مطابق ارزش های اسلامی استفاده کنند.

وی افزود: در برنامه های تربیتی و آموزشی باید توجه ویژه ای به ارزش های اصیل اسلامی ایرانی شود تا شاهد ساخت ایرانی قوی و مقتدر در تمامی عرصه ها باشیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با بیان اینکه تربیت و آموزش سرمایه ی انسانی یکی از ضرورت ها و لازمه ی رشد و توسعه در هر سازمانی است گفت: امروز کارکنان ارتش،جوانانی مؤمن و متعهد به مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی هستند که توانسته اند در آمادگی دفاعی و افزایش بازدارندگی کشور نقش بسزایی داشته باشند.

وی تصریح کرد: پدافند هوایی توانسته است با شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب و با بکارگیری روش های خلاقانه و مبتکرانه در ارتقای توان رزم نیروهای مسلح افتخارات بزرگی را رقم بزند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار