پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین به مناسبت روز معلم

سرهنگ «امیری مقدم» به مناسبت گرامیداشت روز مقام معلم پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱ - 01May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، به مناسبت روز گرامیداشت مقام معلم پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

معلمی پیش از آن که یک شغل باشد، مقام ارجمند و بزرگی است که در وهله اول به انبیای الهی تعلق دارد که با آموخته‌های خود ذیل نور الهی مردم را به سمت نور حقانیت هدایت فرمودند تا در نهایت در نسل‌های مختلف، کمال انسانی تحقق یابد.

بی شک افرادی که در جایگاه معلمی قرار دارند وظیفه خطیر و مهمی را عهده دار هستند و به عبارتی بودن در چنین جایگاهی مسئولیتی دو چندان است که تربیت نسل بشر به لحاظ فرهنگی و معنوی و کیفیت رشد تعالی در جامعه انسانی به همت آنان وابسته است.

معلم‌ها و اساتیدی به مانند شهید مطهری (ره) در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی بودند و هستند که با بهره گیری از معارف الهی و انسانی، شخصیت‌هایی را پرورش داند که موجب اعتلای دین مبین اسلام و وطن عزیزمان شدند و هم اکنون در سایه آنان است که فتح قله‌های افتخار یکی پس از دیگری نصیب ایرانیان می‌شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید، استاد مرتضی مطهری، شهدای معلم و اساتید گرانقدر دوران دفاع مقدس فرا رسیدن روز معلم را به معلمان و اساتید فرهیخته و تمدن ساز استان قزوین و خانواده محترم آنان تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون این عزیزان در عرصه جهاد علم و تربیت را خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار