کسب مقام برتر در جشنواره ملی افتخار من توسط کهگیلویه و بویراحمد

«فاطمه خواست خدایی» از استان کهگیلویه و بویراحمد مقام برتر سومین جشنواره ملی «افتخار من» را کسب کرد.
کد خبر: ۶۶۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸ - 29April 2024

کسب مقام برتر در جشنواره ملی افتخار من توسط کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، اختتامیه سومین «جشنواره ملی افتخار من» امروز (دوشنبه) همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمد‌شفیع پژمان» مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم اظهار داشت: جشنواره «افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان برگزار شد.

سرهنگ پژمان افزود:در مجموع ۹۷ اثر در بخش فیلم کوتاه، عکس نوشته و فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در بخش عکس نوشته «فاطمه خواست خدایی» فرزند سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» و نوه سردار شهید «اردشیر خواست خدایی»، توانست مقام اول را کسب کند.

عکس نوشته مربوط به سردار شهید «اردشیر خواست خدایی» و سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» پدر و فرزند در منطقه عملیاتی زبیدات عراق سال ۱۳۶۱ تیپ ۳۵ امام سجاد (ع) گردان ۹۰۲۲ است. 

در پایان این مراسم با حضور سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» از برگزیده سومین جشنواره ملی «افتخار من» با هدای لوح تقدیر، هدیه نقدی و تندیس جشنواره تجلیل شد.

جشنواره ملی «افتخار من» با موضوع ثبت خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس توسط فرزندان و نوادگان آن‌ها، چند سالی است که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار