فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

تربیت نسل جوان و دانش آموز نیازمند همکاری و هم افزایی همه جانبه است

فرجی گفت: همکاری و هم افزایی همه ادارات در جهت پیشبرد برنامه‌ها به ویژه تربیت نسل نوجوان دانش آموز نیازمند برنامه ریزی و هم افزایی است.
کد خبر: ۶۶۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴ - 29April 2024

تربیت نسل جوان و دانش آموز نیازمند همکاری و هم افزایی همه جانبه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرتیپ دوم پاسدار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی به همراه هیئتی از کارکنان به مناسبت گرامیداشت مقام معلم با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار و این روز کردند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) ضمن تبریک روز معلم و قدردانی از زحمات معلمان استان، اظهار داشت: رسالت مشترک سپاه و بسیج با آموزش و پرورش یک کار تربیتی هدفمند در راستای دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری در زمینه تربیت نسل نوجوان دانش آموز است. همکاری و هم افزایی همه ادارات در جهت پیشبرد برنامه‌ها به ویژه تربیت نسل نوجوان دانش آموز نیازمند برنامه ریزی و هم افزایی است که بخشی از آن در مجموعه بسیج قابل پیگیری است.

سردار فرجی با تأکید بر اهمیت و جایگاه معلمی و تدریس، تصریح کرد: در فرمایشات ائمه معصومین و عالمان بزرگ نیز بار‌ها به این جایگاه و مقام رفیع اشاره شده است؛ اساتید بزرگوار و معلمان و مربیان دلسوز باید ارزش جایگاه خود را بدانند و آگاه باشید که مسئولیت سنگینی بر دوش دارید. به همان اندازه که مأموریت‌های نیروی‌های نظامی در کشور اهمیت دارد، نقش شما هم در تربیت و پرورش نیرو‌های انقلابی، متعهد، متخصص و دلسوز موثر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها