فرمانده سپاه استان قزوین:

تلاش کارگران متعهد نقشه‌های دشمنان در آسیب رساندن به اقتصاد را خنثی کرده‌ است

سردار «رفیعی آتانی» گفت: کارگران متعهد و انقلابی کشورمان با تلاش شبانه روزی نقشه‌های دشمنان در آسیب رساندن به اقتصاد را خنثی کرده‌اند.
کد خبر: ۶۶۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲ - 29April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، جشنواره امتنان از کارگران و جامعه کار و تولید و یادواده شهدای کارگر امروز با حضور سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، مدیران استانی و جمعی از کارآفرینان و تولیدکنندگان در مجتمع فدهنگی و هنری ایثار در جهان آباد برگزار شد. 

سردار رفیعی آتانی در این مراسم اظهار داشت: اول کارگر عالم خداست و هر چقدر خوبی های جامعه کارگری را بیان کنیم حق مطلب ادا نمی شود 

وی اضافه کرد: کارگران در مقاطع مختلف کشور را در مسیر اهدافشان کمک کردند و ما قدردان آنها هستیم. کارگران متعهد و انقلابی کشورمان با تلاش شبانه روزی نقشه‌های دشمنان در آسیب رساندن به اقتصاد را خنثی کرده‌اند.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: حضور در جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس جای افتخار دارد و کسانی که در این عرصه به درجه شهادت و ایثارگری و جانبازی رسیدند یک سرمایه ارزشمند محسوب می شوند.

سردار آتانی بیان داشت: قدردان جامعه کارگری هستیم و با همه وجود وارد میدان نبرد با دشمنانی شده‌ایم که می‌خواهند ما را با تحریم و فتنه و جنگ ترکیبی و اقتصادی ما را تسلیم کنند اما موفق نمی شوند.

وی گفت: امروز دشمن می خواهد به صنعت و تولید و اشتغال ما هم آسیب بزند اما به اتکای خداوند و تلاش کارگران مسیر درخشانی داریم. 

سردار آتانی یادآور شد: برای اولین بار میدان دیپلماسی و عمل در یک جا قرار گرفت و اتفاق بزرگی رخ داد و آرزوی همه مظلومان و حقیقت طلبان رخ داد و هماهنگی در میدان دیپلماسی به اقتدار کشور کمک کرد. 

فرمانده سپاه استان با اشاره به تنبیه رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صدق گفت: وقتی شورای امنیت با ارکانش نتوانستند کاری کنند و مانع تجاوز اسراییل شوند، ایران اسلامی از خود دفاع کرد و پیروز شدیم و با یک عملیات محدود توانستیم دشمن را سرجایش بنشانیم و گوشمالی دهیم. 

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: در برابر این همه قدرت نمایی دشمن تنها با یک عملیات کوچک دشمنان را زمین گیر کردیم و به یاری خداوند بزودی جنایتکاران را به گورستان تاریخ روانه خواهیم کرد.

در این جشنواره از میان ۵۰۰ طرح ارائه شده تعداد ۵ نفر از کارگران نمونه در سطح ملی (ازشر‌کت دانش بنیان تونل ساز ماشین)، تعداد ۸ نفر کارگر نمونه استانی، ۵۹ نفر کارگر ورزشکار مدال آور طلا، نقره و برنز کشوری، ۵ نفر بانوی کارگر سرپرست خانوار و دارای بیش از ۳ فرزند، ۵ فعال قرآنی و فرهنگی دارای رتبه های اول کشوری ، ۵ خانواده شهید جامعه کارگری، یک نفر نخبه هنرآموز در سطح استان قزوین راه یافته به المپیاد جهانی و یک خبرنگار تجلیل شد.

همچنین به ۵۰ نفر کارگر خط تولید با هماهنگی آستان قدس رضوی در طرح «خداقوت کارگر» هدیه متبرک آستان قدس تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار