رئیس دانشگاه لرستان:

اعتراضات دانشجویی در حمایت از فلسطین گویای برحق بودن گفتمان انقلاب اسلامی است

نظری گفت: امروز آرمان دفاع از مستضعفان از زبان دانشجویان معترض حامی فلسطین دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سراسر جهان، شنیده می‌شود و این گویای برحق بودن گفتمان انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۶۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹ - 28April 2024

اعتراضات دانشجویی در حمایت از فلسطین گویای برحق بودن گفتمان انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از لرستان، «علی نظری» رئیس دانشگاه لرستان امروز (یک‌شنبه) در تجمع حمایت دانشگاهیان استان لرستان از دانشگاهیان ضدصهیونیستی آمریکا و اروپا که با حضور «احسان یاوری»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در محل گلزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز پیام دفاع از فلسطین، فقط مختص ایران اسلامی نیست؛ بلکه در سراسر جهان از جمله آمریکا و اروپا، این پیام، طنین‌انداز شده است.

وی افزود: امروز آرمان دفاع از مستضعفان از زبان دانشجویان معترض حامی فلسطین دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سراسر جهان، شنیده می‌شود و این گویای برحق بودن گفتمان انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس دانشگاه لرستان، گفت: امروز شاهد هستیم صدای رسای دفاع از فلسطین و غزه که صدای ماندگار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای قدس است بر زبان دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا جاری شده است.

نظری تصریح کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم کودکش است، از زمانی که رژیم صهیونیستی شروع به کودکشی کرد در ورطه اضمحلال و نابودی قرار گرفته است.

شرکت‌کنندگان در این مراسم  پرچم رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی را به آتش کشیدند و تداوم مقاومت و ایستادگی در برابر جنایات رژیم جنایت‌کار صهیونیستی تأکید کردن و  شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و سرکوب دانشگاهیان مدافع مردم مظلوم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار