مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد؛

اجرای 9 طرح آب‌رسانی در شهرستان خرم‌دره

«نادرخانی» گفت: امسال 9 طرح آب‌رسانی با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد تومان در شهرستان خرم‌دره اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۶۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴ - 27April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «علی محمد نادرخانی» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌ها شامل اجرای خطوط انتقال شمال شهر خرم‌دره به طول 4 کیلومتر، آب‌رسانی به فاز 3 شهرک گلدشت، تامین آب آشامیدنی سایت اداری و مساکن ملی خرم‌دره، تکمیل مخزن 1000 متر مکعبی سوکهریز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: احداث 2 کیلومتر خط انتقال آب روستای فلج، یک کیلومتر خط انتقال روستای قلعه حسینیه، حفر و تجهیز چاه شماره 16 خرم‌دره و تکمیل مخزن 4000 متر مکعبی خرم‌دره از جمله دیگر طرح‌هایی است که امسال در دستور کار شرکت آبفا قرار دارد.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز 10 طرح آبرسانی با اعتبار بالغ بر 97 میلیارد تومان در شهرستان خرمدره اجرا و به بهره برداری رسید.

نادرخانی گفت: اجرای 80 میلیارد تومان طرح های توسعه ای در تصفیه خانه آب ابهر و خرمدره نیز از جمله اقدامات شرکت آبفا در سال گذشته در شهرستان خرمدره بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: توسعه خدمات آب و فاضلاب به ویژه در حوزه روستایی از اولویت‌های کاری شرکت آبفا در سال جدید است که در این راستا روستای نصیرآباد خرمدره به عنوان نخستین روستای استان، از خدمات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب برخودار شد.

گفتنی است: شهرستان خرم‌دره با 75 هزار نفر جمعیت و 34 هزار مشترک یکی از 8 شهرستان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب در استان زنجان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها