تاکید استاندار فارس بر ایجاد تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید

استاندار فارس پیشنهاد داد که در راستای شعار سال، تعاونی خیرین استان فارس با همکاری اداره تعاون و در جهت توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود.
کد خبر: ۶۶۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷ - 24April 2024

تاکید استاندار فارس بر تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس امروز، ۵ اردیبهشت در آیین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری استان فارس با بیان اینکه استان فارس همواره در بسیاری از مجامع خیرین پیشتاز و شروع کننده بوده و به‌عنوان الگو مطرح شده است، خواستار تسهیل در فرآیند‌های اداری و قانونی شد و اظهار داشت: خیرین در راستای کار خیر، هرگاه با مانعی مواجه شدند حتما ما را در جریان بگذارند تا شخصا در کمتر از ۲۴ ساعت جهت رفع مانع اقدامات لازم را انجام دهم.

ایمانیه، جلوگیری از موازی کاری را یکی دیگر از مسائلی عنوان کرد و خواستار ایجاد شبکه‌ای واحد برای هدفمندتر کردن کمک‌های خیرین شد.

نماینده عالی دولت در فارس، همچنین پیشنهاد ایجاد تعاونی خیرین را مطرح کرد و خاطرنشان کرد: این تعاونی با همکاری اداره تعاون و خیرین، می‌‍تواند شبکه‌‍‌ای را در زمینه توسعه اشتغال و تولید ایجاد کند که در راستای شعار سال گام بردارد.

ایمانیه در پایان صحبت‌های خود خواستار اطلاع رسانی گسترده برای ساماندهی کودکان کار، متکدی و بازمانده از تحصیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها