معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام:

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قابل تقدیر است

«نجفی» گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قابل تقدیر است که در اجرای این برنامه‌ها حمایت‌های لازم هم صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۶۶۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰ - 24April 2024
اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قابل تقدیر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمد رحیمی» سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان ایلام همراه با کارکنان و «خسروی» مشاور ایثارگران استاندار ایلام با «ناصر نجفی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام دیدار و گفتگو کردند.
 
«ناصر نجفی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در این دیدار با تقدیر از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به خصوص در حوزه فرهنگی، اظهارداشت: خدمت به خانواده‌های شهدا افتخار بزرگی برای مدیران است، بر همین اساس از تمامی فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حمایت خواهیم کرد.
 
وی تصریح کرد: هرآنچه پیشرفت و اقتدار در کشور داریم مرهون خون شهدا است، بر همین اساس خدمت به خانواده‌های شهدا جزو وظایف اصلی مدیران در استان است.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام اضافه کرد: تحول خوبی در استان ایلام در طول دولت سیزدهم نظیر طرح تبدیل وضعیت ایثارگران صورت گرفته که نیاز است دستگاه‌های اجرایی این اقدامات را برای مردم تشریح و تبیین کنند.
 
«نجفی» افزود: از همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان ایلام انتظار داریم در زمینه فرهنگ‌سازی در زمینه ازدواج و فرزندآوری اهتمام ویژه داشته باشند.
 
«محمد رحیمی» سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در طول دولت سیزدهم بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف به جامعه ایثارگران استان پرداخت شده است، افزود: ۱۸ درصد جمعیت استان ایلام را ایثارگران تشکیل داده است.
 
وی اضافه کرد: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگران در استان ایلام تبدیل وضعیت شده، همچنین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد با ۴۹۵ نفر ظرفیت به زودی برگزار می‌شود که ظرفیت بزرگی برای حل مشکل بیکاری فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار